Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Noord-Nederland (ex- De Dageraad)

<< < (28/70) > >>

Wim Vink:
Hoe triest het eindresultaat ook is, ik vind de arbeid van Piet Sytema erg goed speurwerk!
Chapeau.

Marten-Jan van Zanden:
Heb indeze Joao opnieuw een mail gestuurd.
Heb niet veel vertrouwen, maar je weet nooit waar het toe kan leiden.

Meteen een autoreplay teruggekregen waarin word vermeld dat hij tot 11 Januari out of office is.

jan kramer:
Dag Pieter en alle anderen, hier eindelijk mijn eerste bericht op het forum.
Met zeer veel belangstelling volg ik m.n. de zoektocht naar de ex-NN.
Pieter, misschien had je het zelf al op G.E. uitgevogeld maar je kunt het wrak in de haven van Lobitho op meerdere manieren bekijken.Ik bedoel dat
je al draaiend bijna op zee-niveau het wrak kan benaderen. Dit alles met de "kompasknop" rechtsboven. Misschien levert dit verschijnsel extra informatie op? Verder ontdekte ik dat hetzelfde wrak op nog een foto voor
komt (onder zo'n blauw,vierkant fotosymbooltje) Deze foto is echter kleiner
dan die waarmee jij op de proppen kwam.. Hoewel  het wrak inderdaad veel weg heeft van de N.N. heb ik nog lichte twijfel over de hoek die de kop
van het schip zou hebben gemaakt met het wateroppervlak.

Hartelijk gegroet,  Jan Kramer

natureboy:
@ Jan Kramer, Ik heb het wrak inderdaad ook van andere kanten benaderd, en er met fotoshop lijntjes bijgetekend. die tekening komt een dezer dagen wel op dit topic.
wat betreft de foto, die jij bedoelt, dat is een foto van Daniel Marques da Silva en die staat op Panoramio,  Van dit detail  heb ik een uitvergroting van gemaakt, ik heb tevens een berichtje naar deze Daniel gestuurd, of hij ons op misschien verder op weg kan helpen. Niet geschoten is altijd mis, toch?

Groeten Pieter

cees:
volgens mij is het de NN niet! Achterop is de opbouw van de machinekamer niet te zien. Volgens mij is dit een bevoorradingschip voor booreilanden. Tenzij dit schip daar in de haven terplekke word gesloopt, en de achteropbouw inmiddels verwijderd is.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie