Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Vlieland / Midsland - 1968
IALA:
--- Citaat van: jan kramer op 24 februari 2019, 11:48:48 ---Borrelt bij mij dan weer de volgende gedachte op:zou het denkbaar zijn dat er ook nog eens van dit soort foto's van de Noordnederland/Dageraad opduiken...?
--- Einde van citaat ---
Nee is geruimd zie desbetreffende topic.
L.Noorman:
Terwijl de nieuwste schepen van de rederij in de zon staan te blinken, roest er een eind verder op de wereld eentje langzaam weg. Deze foto had ik een tijd geleden gevonden. Geplaatst op 23 augustus 2018 door Enrixpi op Instagram. Herkenbaar voor mensen die hier nog mee gevaren hebben?
MartijndLange:
Op Google Earth lijkt ze (nog/weer) voor de kust te liggen in Zanzibar, wel bij datzelfde strand. Maar kan natuurlijk ook voor het stranden geweest zijn, misschien lag ze daar al opgelegd voor de kust en is ze bij een storm losgeslagen, ze ligt op foto's ook steeds anders op het strand.
https://www.google.nl/maps/place/Zanzibar,+Tanzania/@-5.9849205,39.1833834,496m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x185cd0f3391d3d41:0xdbc20333cc5e4ad5!8m2!3d-6.165917!4d39.202641?hl=nl&authuser=0
Vriend:
Het is lastig te bepalen van welke datum de satellietfoto's op Google Maps zijn. Ik denk dat deze van voor het stranden zijn. Ik weet niet wat de getijden doen met de waterstanden daar. Maar als je ziet hoe het schip op het stand ligt, lijkt het mij sterk dat het daar weer ronddobbert.
cupdruchan:
Ik weet dat het tij verschil behoorlijk groot is (enkele meters) en als je dan bedenkt dat het schip daar ook gekomen is lijkt me dat wel mogelijk...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie