Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Vlieland / Midsland - 1968

<< < (71/79) > >>

L.Noorman:
Deze foto heb ik gevonden op de Facebookpagina van Azam Marine. De Serengeti in 1994. Waar deze foto is genomen durf ik niet te zeggen, maar duidelijk is dat het schip net aangekomen is of onderweg is. Het logo van Doeksen is nog te zien en de voorkant is nog onbewerkt na de verbouwing in Harlingen.

© Azam Marine

Wim Vink:
Op 17 AUG 1982 loopt de Midsland de Terschellinger haven binnen, terwijl er een "waterschoenen-race" van Vlieland naar Terschelling gaande was.

foto: © Wim Vink

borie:
Deze foto is denk ik gemaakt bij vertrek IJmuiden. Op de achtergrond de hoogovens, binnenvaart etc.

--- Citaat van: L.Noorman op 20 augustus 2018, 17:12:25 ---Deze foto heb ik gevonden op de Facebookpagina van Azam Marine. De Serengeti in 1994. Waar deze foto is genomen durf ik niet te zeggen, maar duidelijk is dat het schip net aangekomen is of onderweg is. Het logo van Doeksen is nog te zien en de voorkant is nog onbewerkt na de verbouwing in Harlingen.

© Azam Marine

--- Einde van citaat ---

cupdruchan:
het schijnt dat de oude dame gestrand is op zanzibar en hoog en droog op het strand ligt.

borie:
Dit stukje is van 18 maart jl.

https://www.alamy.com/an-old-ferry-between-unguja-and-pemba-islands-in-zanzibar-that-had-run-aground-on-the-north-western-coast-of-unguja-image220922367.html

Zou het dan nu afgelopen zijn?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie