Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Vlieland / Midsland - 1968
Bert Gritter:
Het is mij al een keer eerder opgevallen maar klopt het dat in het begin van de roro-schepen op terschelling met de boeg voor de rijbrug werden afgemeert getuige deze foto.
Sinds wanneer is dit precies veranderd?
Groetend,
Bert
Wim Vink:
Dat is sinds 1981 toen de nieuwe brug gereed kwam. Later is die brug vervangen door de huidige.
Germen:
Hoi
In de Jaren 70 en begin de jaren 80 ben ik vaak met Ms Midsland (1) gevaren naar Terschelling
Ik vond dat schip een mooi schip
Ook het de indeling van de salons en het intrieur de banken waar je lekker op kon liggen.
als het niet zo druk was. en het schip was vrij snel anderhalf uur deed het schip erover
naar Terschelling te varen!
Maar ik zoek eigelijk foto`s van het intrieur van Ms Vlieland (na de verbouwing)
wie kan mij aan die foto`s helpen?
Gr Germen
Mark:
Zojuist gespot in het RTL5 programma RTL Travel de SERENGETI voor de kust van Zanzibar. Schip kwam mooi in beeld, zag er goed uit, maar alleen nooit geweten dat er "vroeger" een pont van Harlingen naar de eilanden ging...
PiebeJanMan:
nou die van mij zijn ook niet beter:
en wat hij zei was dit: Nou ben je zo ver weg en dan kom je hier de oude pont van harlingen naar vlieland tegen. En dat is zo te zien niet het enige afgekeurde schip hier.
en marten had jij het ook opgenomen ofzo??
ik heb de opname nog steeds op de computer staan, ik kan er wel even dat deel uitknippen en voor de liefhebber verspreiden, als er belangstelling is, zeg het maar.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie