Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Werfbeurten

<< < (19/56) > >>

brandaris:

--- Citaat van: Boboko op 16 april 2010, 16:17:47 ---
--- Citaat van: Leen op 16 april 2010, 16:10:04 ---Zijn er aan het interieur van de Friesland en Vlieland na de dokbeurt verbeteringen/veranderingen aangebracht?

Mvg
Leen

--- Einde van citaat ---

Afgezien van nieuwe schilderijen (het zijn nu luchtfoto's) op de Friesland, is mij niks opgevallen. Denk het dus niet.
(En ik weet ook niet hoe lang die foto's er al hingen trouwens.)

--- Einde van citaat ---

Winkeltje weg jah op de Friesland, maar wel zo gemaakt dat t (denk met oerol) weer zo open kan, aangezien t volgens mij voorzetplaten zijn die ze er weer uit kunnen halen in geval van...
en er hangen ook hier en daar andere wegwijs bordje's zag ik, want eerder hing er nooit een bordje met een verwijzing naar de babykamer en die hangt er nu wel...(SB zijde ter hoogte van t buffet zag ik er eentje hangen)

Vriend:
Sinds de laatste werfbeurt van de Friesland zijn de historische foto's verdwenen die bij de ingang van de salon direct rechts om de hoek hingen. Wij zitten daar meestal vanwege de ruimte waar we de kinderwagen parkeren. Wel een kale boel zo en allemaal gaatjes in de wand. Ik hoop dat ze weer oude foto's ophangen of die er hingen terughangen.

PiebeJanMan:
Op de Vlieland hebben ze een klein winkeltje gemaakt ergens... Dat las ik ergens.

Jan Leenstra:
Die foto's hangen voor in het schip (bovenste salon) en zijn weer compleet. tevens koimen er in die salon nog meer foto's van de schepen te hangen!
In de salon voor de kids is de hele wand bestickert met een vrolijk plaatje. Ziet er leuk uit!

cees:
over het winkeltje op de Vlieland het volgende:
Bij de ingang van het buffet zijn aan de rechterkant een paar stellingen aangebracht met winkelverkoop.
groet,
Cees Lourens

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie