Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Werfbeurten

<< < (17/56) > >>

PiebeJanMan:
Er kan gewoon niet meer 2 jaar of langer met het huidige interieur doorgevaren worden, lijkt mij.
En wat betreft die concessie, daar zal EVT nog heel wat rechtszaakjes om aanspannen en ze mogen zolang doorvaren totdat alle rechtszaken afgehandeld zijn...
Ook kun je meer zitplaatsen cree?ren in de centrale hal, die bank die er nu staat bied ook weinig plaatsen...
En het duurt ook nog zeker wel twee-drie jaar verwacht ik voordat er een nieuwbouwschip de Midsland vervangt, ook al zouden ze NU de concessie krijgen.

brandaris:
Klopt, de Midsland vaart met asfalt schijnt voor de badweg van paal 8 , die zijn ze ook aan t "upgraden" :P
tenminste er rijden alleen asfalt auto's op en af en geen passagiers...

Leen:


Melles zei ( ik citeer ) Het nieuwe schip kan in 2011 klaar zijn en in dienst worden gesteld. We hebben het in dit forum nog gehad over de korte bouwtijd.   
Maar als ik de intro van Jan leenstra van deze site nog eens lees, ( plannnen voor nieuw schip zijn in een vergevorderd stadium ) blijf ik toch optimistisch.
Misschien weet Jan meer.
Daar staat tegenover dat Melles ook heeft gezegd dat met de nieuwbouw zal worden gewacht tot de afgifte van de concessie, en wanneer dat dan gebeurd who knows.   

mvg

Leen

PiebeJanMan:
Op het kustvaartforum vinden we 3 foto's van de Midsland bij de werf. Ook zij heeft een identificatienummer gekregen, achterop het schip:

[link verwijderd]

Wim Vink:

--- Citaat van: PiebeJanMan op 15 april 2010, 19:33:35 ---Op het kustvaartforum vinden we 3 foto's van de Midsland bij de werf. Ook zij heeft een identificatienummer gekregen, achterop het schip:

http://www.kustvaartforum.com/viewtopic.php?p=214814#p214814

--- Einde van citaat ---

Volgens mij is dat nummer al ergens gemeld na de vorige werfbeurt, maar ik kan het bericht niet zo snel vinden.
Ik kan het ook fout hebben (of was het de Friesland?).

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie