Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Werfbeurten

<< < (42/56) > >>

Leen:
Ik denk dat het de werf Kooiman Hoebee is. In Harlingen dinsdag waren werklui aan boord al bezig na de ochtend overtocht vanuit Terschelling, vandaar dat vanuit Harlingen naar Dordrecht is vertrokken.

PiebeJanMan:
https://www.ad.nl/dordrecht/wat-doet-de-friesland-op-de-staart~a58ec041/


--- Citaat ---Wat doet de 'Friesland' op de Staart?
Nee, de ‘Friesland’ heeft geen verkeerde afslag genomen om zo per ongeluk in Dordrecht te zijn beland.
De bekende veerpont die normaal gesproken heen en weer pendelt tussen Harlingen en Terschelling, is even te gast bij Scheepswerf Kooiman Hoebee aan de Merwedestraat. Daar wordt de komende twee weken gewerkt aan een nieuwe afmeerconstructie.
--- Einde van citaat ---

IALA:

--- Citaat van: PiebeJanMan op  1 december 2017, 11:27:37 ---Daar wordt de komende twee weken gewerkt aan een nieuwe afmeerconstructie.
--- Einde van citaat ---

 o.a. berghout verbreding, timmerwerk, conserveren onderwaterschip en diverse onderhoudswerkzaamheden

Marten-Jan van Zanden:
Beste meneer Van Zanden,

 

Bedankt voor uw e-mail. U geeft aan dat het MS Friesland ergens in Zuid-Nederland op de werf ligt en u vraagt of u de terugreis van het MS Friesland mee kunt maken. Hier kan ik het volgende op antwoorden.

 

Het MS Friesland ligt momenteel voor de werfbeurt bij scheepswerf Kooiman-Hoebee in Dordrecht. Wat leuk dat u graag mee zou willen varen op de terugreis vanuit Dordrecht naar Harlingen. Wij ontvangen echter meerdere verzoeken hierover en kunnen deze mogelijkheid helaas niet bieden.

 

Ik ga ervan uit uw e-mail te hebben beantwoord en wens u een prettig weekend.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Aafke Douwes

Contactcenter Rederij Doeksen

nagier:
dat is jammer dat we niet mogen mee varen , anders wilde ik ook varen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie