Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Werfbeurten

<< < (38/56) > >>

Wim Vink:
Overzicht van lopende c.q. toekomstige werfbeurten:

Noord Nederland: 9 JAN - 2 MRT 2017

Midsland: 10 JAN - 25 JAN 2017

Tiger: 30 JAN - 10 FEB 2017

Vlieland: 6 MRT - 29 MRT 2017

(Friesland en Koegelwieck zijn eind 2016 al geweest)

Evert Jan:
Wordt vracht nu dan met de Friesland vervoerd? ik had eigenlijk verwacht dat de Midsland de vrachtvaarten zou gaan doen tijdens de verlenging van de NN

Wim Vink:

--- Citaat van: Evert Jan op 16 januari 2017, 12:18:33 ---Wordt vracht nu dan met de Friesland vervoerd? ik had eigenlijk verwacht dat de Midsland de vrachtvaarten zou gaan doen tijdens de verlenging van de NN

--- Einde van citaat ---

Als ik op de webcam kijk zie ik idd vrachtwagens van de Friesland af komen (en er ook weer op).
Dit is de rustigste tijd van het jaar, dus blijkbaar kan men het op deze manier opvangen.
Vraag me wel af hoe dat gaat met stinkende vuilniswagens.
De stankoverlast op de passagiersboten was destijds een van de redenen om dat per NN te doen.
Of het stinkt niet meer (!!) of men neemt de klachten voor lief......

arthur:
Doeksen heeft al eens eerder gebruik gemaakt van m.s. Terschellingerbank, oaenkele jaren geleden toen m.s. Midsland vlak voor Pinksteren motorpech had; misschien worden de stankwagens nu weer met dat schip vervoerd???

Wim Vink:

--- Citaat van: arthur op 18 januari 2017, 19:19:08 ---Doeksen heeft al eens eerder gebruik gemaakt van m.s. Terschellingerbank, oaenkele jaren geleden toen m.s. Midsland vlak voor Pinksteren motorpech had; misschien worden de stankwagens nu weer met dat schip vervoerd???

--- Einde van citaat ---


Dank  Arthur.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie