Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (Carolina)

<< < (105/111) > >>

monopolionair:
De Oost Vlieland in de korte Afrikaanse periode. Foto van Eric Thibodeau, Liberia 2007

arthur:
Mooie foto's Rovinge van mijn favoriete boot Oost-Vlieland; slechts een kleine opmerking over de reddingsboot op haar vaste plak, dat was niet de Arthur  (Hindeloopen) maar haar tweelingzus Twenthe, nu int Dorus Rijkersmuseum te zien...Back to topic

rovinge:

--- Citaat van: arthur op 20 september 2017, 09:21:44 ---....dat was niet de Arthur  (Hindeloopen) maar haar tweelingzus Twenthe, nu int Dorus Rijkersmuseum te zien...

--- Einde van citaat ---

Je hebt helemaal gelijk, het is inderdaad de Twenthe. Dank voor de correctie.

Christian:
"Waar zijn we geweest?" - "In de haven!"

Waar komen de talloze oosterburen op de boten eigenlijk vandaan. In mijn beurt ben ik in ieder geval de enige!
Ik vertel inmiddels altijd in mijn kringen (anders wordt het gesprek hopeloos): "Ik ga graag op reis naar de eilanden tussen Texel
[overal populair vanwege partyvakantie] en Ameland [kent iedereen van schoolreisje]."
Hoogstens reageren ze verbaasd:"O, er bestaat dus ook nog een eiland ertussen." :o
Of deze fotograaf alsnog weet waar zijn foto is genomen?

https://digit.wdr.de/entries/117845?index=197&q=eyJ7ZX0iOiJiaWVuZW5wYXRyYSJ9&qt=search

rovinge:

--- Citaat van: Christian op 30 maart 2018, 23:31:25 ---.. zijn foto ..
--- Einde van citaat ---

Wel apart dat er niemand op het bovendek staat (behalve kapitein).

Ook lijkt het alsof er een houten schot/schutting staat op het bovendek achter de 'schoorsteen' waar je omhoog naar het bovendek kwam, of zie ik dat nu verkeerd?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie