Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
L.Noorman:
Goed nieuws dus, heel veel succes! :)
Wim Vink:
--- Citaat van: L.Noorman op 28 januari 2016, 16:07:16 ---Goed nieuws dus, heel veel succes! :)
--- Einde van citaat ---
Ik sluit me bij deze woorden aan.
Wim Vink:
Het is 1988 en de Oost-Vlieland wordt ingezet voor een versterkingsdienst vanaf Terschelling naar Harlingen.
Zo'n dienst werd vaak de "fietsenboot" genoemd.
Dit, omdat personen met fietsen op deze dienst werden gedirigeerd teneinde de hoofdboot (toen de Schellingerland) daarvan te ontlasten en meer ruimte te hebben voor auto's.
foto's: coll. H. Rexwinkel
Evert Jan:
Een oude foto maar weer eens teruggeplaatst... Had in eind 2009 al eerder geplaatst maar die link werkt niet meer en de tijdsaanduiding klopt niet, de foto is genomen in juni 1990
De Oost-Vlieland (rederij Carolina) op het Haringvliet bij Hellevoetsluis, vermoedelijk 2e helft jaren 90, op deze plek heeft ook de Slof jarenlang gevaren voordat deze in de Terschellinger dienst kwam
Wouter B:
--- Citaat van: Jan Leenstra op 3 juli 2007, 19:47:24 ---Het kranteknipsel is door Thasos geplaatst bij de overige onderwerpen. Zelf heb ik maar even 2 foto's van Mirjam Oving blogspot afgehaald.
--- Einde van citaat ---
Zowel de linken als de foto's zijn foetsie. Met enig zoekwerk kwam ik ze hier (zelfs drie!) tegen: http://mirjaminwestafrika.blogspot.nl/
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie