Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (Carolina)

<< < (99/111) > >>

Wim Vink:

--- Citaat van: borie op  7 januari 2016, 23:43:47 ---Dag Wim, persoonlijk vind ik u wel erg strikt en direct als moderator de laatste tijd. Ik ben bang dat de langste tijd van het forum op deze manier wel geweest is als we het moeten doen met een paar oude vakantiefoto's.

--- Einde van citaat ---

Opbouwende kritiek is altijd welkom.
Ik kijk uit naar jouw leuke bijdragen :)

borie:
Beste Wim,

Het ging niet zozeer om een strikt beleid qua topics, meer de toon die de muziek maakt. Het zou jammer zijn om nieuw potentieel te verliezen door een botte afwijzing/ antwoord.

Mijn excuus omdat ik niet helemaal begrepen had in welke persoonlijke situatie u verkeerd en natuurlijk alle sterkte.

Groet,

Wim Vink:

--- Citaat van: borie op 10 januari 2016, 10:53:22 ---Beste Wim,

Het ging niet zozeer om een strikt beleid qua topics, meer de toon die de muziek maakt. Het zou jammer zijn om nieuw potentieel te verliezen door een botte afwijzing/ antwoord.

Mijn excuus omdat ik niet helemaal begrepen had in welke persoonlijke situatie u verkeerd en natuurlijk alle sterkte.

Groet,

--- Einde van citaat ---

Zand erover en einde discussie.
Soms maak je een uitglijder en dan moet je dat ruiterlijk erkennen.
We kunnen elkaar nu recht in de ogen aankijken :).

Dank voor de reactie.

careljan:
Op marktplaats wordt onderstaande promotiebriefkaart sinds 2 januari aangeboden (zoek op veerboot harlingen). Ik kende deze briefkaart niet. Volgens mij heeft Doeksen ook van de Friesland in 1956 een soortgelijke kaart gemaakt.

Careljan

Fokke:
Na enig speurwerk zijn de nog aanwezige tekeningen van het lijnenplan boven water. Het ontwerp/constructiebureau in R'dam bleek ze inderdaad jaren geleden weggeven te hebben en de ontvanger daarvan heb ik te pakken gekregen. Hij was bereid om de tekeningen te kopiëren en op te sturen waar ik weer heel blij mee ben. Dank aan Wim Vink  en Doeksen voor de hulp. Ik kan nu beginnen aan de bouwvoorbereidingen om uiteindelijk na het voltooien van de Midsland aan de Oost Vlieland te beginnen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie