Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
Christian:
OV-Rapport 1981: "Bitte füttern Sie keine Möwen"
Met slecht tot geen begrip voor de Nederlandse taal moet men bij de oosterburen zeker wel altijd rekening houden ;D,
toch werd er door de TSM alles aan gedaan om de regels voor ons zo eenvoudig mogelijk te vertalen, maar uiteindelijk ook dit tevergeefs:
Bron: LC 03-08-1981 p6.jpg
Fokke:
Hoi, ik ben op zoek naar het lijnenplan van de Oost Vlieland bj 1962. Een algemeen plan heb ik al te pakken maar een lijnenplan zou voor het bouwproces super zijn. Wie kan mij helpen?
Wim Vink:
--- Citaat van: Fokke op 7 januari 2016, 13:29:15 ---Hoi, ik ben op zoek naar het lijnenplan van de Oost Vlieland bj 1962. Een algemeen plan heb ik al te pakken maar een lijnenplan zou voor het bouwproces super zijn. Wie kan mij helpen?
--- Einde van citaat ---
Aardig dat je je als nieuw lid komt aanmelden.
Alleen jammer dat je gelijk een nieuw topic aanmaakt.
We houden op dit forum graag van overzicht.
Het wordt nu verplaatst naar het topic van het betr. schip.
NB. Heb je deze vraag al bij de Rederij zelf neergelegd?
Doorgaans krijg je een keurig antwoord als je hen benadert via het algemene e-mailsdrs.
Succes.
EDIT: ik reageerde nogal direct naar de vragensteller, waarvoor mijn excuses.
(Zit privé op dit moment niet goed in het vel wegens de gezondheid van mijn vrouw)
Neemt niet weg dat ik me klantvriendelijker had moeten uitdrukken.
Inmiddels met de vragensteller op PB niveau de zaak opgelost.
borie:
Dag Wim, persoonlijk vind ik u wel erg strikt en direct als moderator de laatste tijd. Ik ben bang dat de langste tijd van het forum op deze manier wel geweest is als we het moeten doen met een paar oude vakantiefoto's.
Humtidumty:
Er is door Wim niets gezegd over wat je plaatst maar over waar je het plaatst.
Om het forum overzichtelijk te houden is er voor gekozen om heldere en overzichtelijke indeling te gebruiken.
Dit voorkomt juist dat nieuwe bezoekers zich een slag in de rondte moeten klikken en door de bomen het bos niet meer zien.
Dus als iemand iets heeft over deze Oost-Vlieland, dan willen we (bijna?) allemaal dat je dit in deze rubriek plaatst. Of het hierbij nu gaat over een vakantiefoto of om een lijnenschema of om (bv) een interview met de ontwerper van dit schip maakt daarbij niet uit.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie