Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
Evert Jan:
--- Citaat van: Gijsha op 11 oktober 2011, 18:58:05 ---Ik weet nog, dat ik deze foto van de Friesland en de Oost Vlieland heb genomen op 23 december 1962. Het was knap koud op de havendam van Harlingen. Wie weet trouwens, wanneer de Oost Vlieland is verlengd?
Groet,
Gijs Hesselink
--- Einde van citaat ---
Ik sluit me aan bij Jeroen (Vriend), vooral deze foto vind ik erg gaaf, ik heb een zwak voor foto's van de Friesland en de Oost-Vlieland samen, of zelfs beter, ook de Noord-Nederland erbij.
Je vader kon er overigens ook wat van, getuige de foto's in andere topics!
Gijsha:
Nou vooruit dan, speciaal voor Evert Jan: Ik heb op die 23ste December 1962 de Friesland en de Oost Vlieland ook nog zien wegvaren!
Evert Jan:
--- Citaat van: Gijsha op 14 oktober 2011, 18:24:24 ---Nou vooruit dan, speciaal voor Evert Jan: Ik heb op die 23ste December 1962 de Friesland en de Oost Vlieland ook nog zien wegvaren!
--- Einde van citaat ---
8), bedankt Gijs...
tomcees:
--- Citaat van: Vriend op 27 februari 2011, 20:14:34 ---Tja, wat moet je hierover zeggen. De kans kans op een sleepactie of iets dergelijks was net zo klein als de kans dat je de loterij wint en door de bliksem getroffen wordt op één dag. Je weet dat als dit soort schepen naar dergelijke oorden verdwijnen, ze nooit meer terugkomen.
Heeft iemand contacten op Vlieland of zelfs met de redactie van Vliezier? Ik ben wel benieuwd naar de foto's van de sloop.
Ik ben niet in het bezit van een "moekes breide" trui, maar wel van onderstaande foto's (1962) uitgegeven door Hommema. Wellicht dat iemand weet wie de meneer op de eerste foto is, die geflankeerd door twee dames poseert. Hij heeft iets om zijn nek hangen maar ik kan niet zien wat het precies is.
--- Einde van citaat ---
De man in het midden ken ik niet, echter ik heb een zelfde foto camera in mijn bezit. Er bestaan van dit model 3 van verschillend producent echter de verschillen zijn zeer klein. Zou moeten uitvergroten voor meer info maar hoop dat dit voldoende is.
vriendelijke groet , tom
Evert Jan:
Net als over de Bereboot horen we ook niks meer over de berging/sloop van de OV in Afrika, ben eigenlijk best benieuwd of dit inmiddels afgerond is en of er ergens nog foto's van zijn....
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie