Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (Carolina)

<< < (76/111) > >>

Marten-Jan van Zanden:

--- Citaat van: Jan Leenstra op 14 december 2009, 12:08:58 ---Ha mooi! ik heb 'm besteld en zal moeders even lief aankijken...... ik stel voor indien we ooit een uitnodiging bij de Rederij krijgen dat we de truien dan gezamenlijk zullen dragen.....

--- Einde van citaat ---

Kan ik eentje bij jou bestellen?
XL graag

Jan Leenstra:
Eerst maar even kijken hoe de mijne wordt.

Wim Vink:

--- Citaat van: Wim Vink op  3 december 2009, 22:29:16 ---Bladerend in mijn negatievenalbum kwam ik deze twee foto's tegen.
(er zaten nog meer foto's op de strookjes, maar de tijd begon te dringen; die bewaar ik daarom voor een andere keer)

De Oost-Vlieland met blauwe onderzijde, maar nog conventionele bovenzijde, vertrekt op 26 juli 1986 met laagwater vanuit de haven van WTs.
--- Einde van citaat ---

Bijgaand de beloofde andere foto's van het negatieven-strookje:

Foto's: © Wim Vink

Vriend:
Prachtige foto's Wim, net als die van de Koegelwieck (1). Wat voor dienst onderhield de Oost-Vlieland hier, extra dienst Harlingen-Terschelling v.v.? Daar hadden ze de Friesland (1) toch voor?

Wim Vink:

--- Citaat van: Vriend op 17 december 2009, 22:30:23 ---Prachtige foto's Wim, net als die van de Koegelwieck (1). Wat voor dienst onderhield de Oost-Vlieland hier, extra dienst Harlingen-Terschelling v.v.? Daar hadden ze de Friesland (1) toch voor?

--- Einde van citaat ---

De OV voer TS-Harl voor voetgangers en fietsers als ondersteuning van de Schellingerland. Doorgaans in de weekenden op vr-za en soms ma.
De Friesland lag in 1986 in de verkoop.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie