Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
PiebeJanMan:
Hydrografen zetten Liberia op de kaart
.....
United Nations Mission in Liberia
De komende dagen brengen de hydrografen ook de haven van Buchanan, Liberia in kaart. De United Nations Mission in Liberiaheeft een verzoek ingediend om ook de haven van Greenville hydrografisch op te nemen. Daar blokkeert de gezonken oude veerpont ?Oost Vlieland? grotendeels de enige steiger. Opnames moeten uitwijzen welk deel van de steiger nog bruikbaar is.
.......
Lees het hele artikel op:
Bron: http://www.defensie.nl/actueel/nieuws/2009/10/27/46138091/Hydrografen_zetten_Liberia_op_de_kaart
Vriend:
Maar weer eens foto van de Oost-Vlieland in betere tijden. Begin jaren 70 bij aankomst in Harns.
willem boot:
Robert, ik moet nog eens even in de documentatie kijken, dat van die passagiers gescheiden. Ik meen dat dat ergens omstreeks de definitieve steigers voor de 'Midsland' is veranderd. Ff kijke naar "vroeguh".
Willem
natureboy:
Dank je Robert.Dat inkorten heeft het uiterlijk al niet echt goed gedaan, maar het schip is helaas gaandeweg steeds met kleine beetjes verkracht, gelukkig hebben we de foto's nog.
Helaas kan ik de komende dagen niet uploaden, moet een paar dagen naar het ziekenhuis, ik hoop woensdag of donderdag terug te zijn, en neem direct de Stortemelk van 14.30
Pieter
Johan:
Hier een paar actuele foto's van de Oost Vlieland. Bergen of niet daar heb ik geen verstand van, dat ze behoorlijk in de weg ligt is wel duidelijk.
De foto's heb ik ontvangen van de Hr.Ms. Johan de Witt.
(edit mod.: genoemde foto-links zijn verdwenen; het bericht blijft echter staan i.v.m. de reacties erop)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie