Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Oost-Vlieland (Carolina)
Jan Leenstra:
Ik werk er ook graag aan mee. Ik heb nog ijzers in het vuur wat betreft foto's van de Vlielander schepen.
dirk b:
Het was maar een idee over een boek te maken ter na latenschap van deze mooie boot.
Maar zoals dhr Boot al benadrukte wordt het misschien saai en niet verkoopbaar als het over alleen de Oost Vlieland gaat.
Het idee om een boek te maken over de boot verbinding naar Vlieland is ook een goede doelstelling waar natuurlijk de Oost Vlieland een prominete rol kan hebben.
Zelf ben ik oud Vlielander een van de kleinzonen van mijn opa Dirk Bruin van Bruin Badhotel te Vlieland.
Misschien zijn er in de fotoboeken van mijn vader nog leuke foto
willem boot:
Dirk, dat vind ik ook. Dat is de reden waarom ik om de band van SSS de Vlielander kleuren eens boven heb gezet. Er is overigens prachtig materiaal van Vlie en de bootdienst. Maar er zijn ook nog wel wat vraagtekens, daar hebben we het nog wel over. Als er een Vlieboek komt, dan wordt dat wel volgend jaar. We houden contact.
Willem
natureboy:
Dirk, dit was een idee met een hoed op, mijn complimenten ervoor en als er een bijdrage in de vorm van foto's gevraagd word, ik zal graag de mijne leveren, uiteindelijk ben ik vele jaren naar Vlieland met vacantie geweest, o,a. bij de familie Jurjens in de dorpsstraat en later in duinkersoord
Pieter
Marten-Jan van Zanden:
Ik kan eigenlijk (weinig foto's van de Vlie dienst) geen bijdrage leveren, maar wil bij deze alvast een exemplaar bestellen.
Groet,
Marten-Jan
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie