Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oost-Vlieland (Carolina)

<< < (55/111) > >>

Rik:

--- Citaat van: landskroon op  7 juni 2008, 00:57:59 ---Bedankt voor de foto's van het interieur van de "oost vlieland".

Ik ben natuurlijk zelf ook al zoekende op internet naar meer foto's, en het valt mij op dat er zeer weinig te vinden zijn. Als ik zie hoeveel mensen zijn overgevaren naar en van Vlieland, zou je toch denken dat er heel erg veel materiaal zou moeten zijn.......

Wie heeft nog foto's in oude schoenendozen, of albums zitten, en wil deze delen met de grote groep "oost vlieland" liefhebbers?

Bert

--- Einde van citaat ---

Ik heb nog een foto van de Oost-Vlieland in de oude kleuren en hij ligt dan in de haven van West Terschelling.
Maar ik moet even proberen of ik die foto kan inscannen...Ik ga mijn best doen!

cees:
Er is ooit een ansichtkaart van het interieur van de Oost-Vlieland 1962 gemaakt. Wie oh wie heeft er zo

zeeschuim:
Link naar het gebeuren in de haven van Greenville; Gaat met name om de plundering van de goederen en de verantwoordelijkheid hiervoor. Van het kapseizen wordt geen melding gemaakt, wel van problemen met het schip.

http://www.liberianobserver.com/news/fullstory.php/aid/11927/Looting_Spree_at_Greenville_Port.html

natureboy:
Toen ik de ansichtkaart van de Oost Vlieland met interieuropnamen zag viel bij mij opeens een muntje, ik kon deze foto opeens thuisbrengen, een opname van mijn broertjes en ik zelf voor een van de ramen aan de voorkant bakboord van de salon met een speakerbox (?) in de hoek en gordijnen, die alleen aan de voorkant zitten. De bovenramen zijn geopend en ik durf zelfs te wedden dat deze opname in de zomer van 1962 is gemaakt, dus het eerste jaar dat het schip in de vaart was.

Pieter

andre:
geeft toch weer wat ander licht op de zaak.  In eerste instantie was verkeerde en teveel belading mogelijk de oorzaak. Nu is het schip (mogelijk) al plunderend ten onder gegaan?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie