Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Waddentaxi
willem boot:
Doeksen heeft net een deelneming in een windmolen servicing bedrijf dat twee cats in Wight heeft besteld. "Geen concurrentie"? Moet ik nog zien, want Norden-Frisia timmert in het oostelijk Waddengebied aardig aan de weg, overigens ook via een deelneming. Ook al gaat het deze keer "op verzoek", dat is in de historie eerder gebeurd, dus ik ben dan toch maar zo argwanend om altijd op de hoede te blijven. Blijft natuurlijk interessant.
Vriend:
Onderstaande informatie is te vinden op de homepage van de Waddentaxi
Blijkbaar valt de animo voor de waddentaxi in het laagseizoen wat tegen nu er op prijs wordt geprobeerd om reizigers te trekken. Gaat trouwens aardig richting de prijs van een enkeltje met de sneldienst dat € 19,46 kost. Bij de Waddentaxi zit daar nog een dag gratis parkeren, kop koffie of thee aan boord en voor de Vlielandgangers een taxirit van de boot naar de verblijfplaats bij. De sneldienst zit echter ook weer in de vriendelijker geprijsde dagarrangementen verwerkt.
WINTERACTIE: 15 euro korting op enkele reis!
Van 1 november t/m 31 december 2011 profiteert u van fikse kortingen op uw bootticket! Een enkele reis met de Waddentaxi van Harlingen naar Vlieland of Terschelling en v.v. kost nu 24 euro, dat is een korting van 15 euro! Voor 17 euro reist u van Vlieland naar Terschelling of v.v. Boek snel uw ticket met de Waddentaxi en profiteer van het voordeel!
willem boot:
Natuurlijk leuk, zo'n "korting". Dat gaat wel weer de vraag opleveren of het "anders niet te duur is?" In het winterseizoen verandert het reispatroon van badgasten nauwelijks: zwakke periode. Dat los je niet op met een luxe-faciliteit die de Waddentaxi gewoon is. Waddentaxi of Wagenborgs evenbeeld is een vorm van dienstverlening die typisch thuishoort in een vliegende conjunctuur. Is er "crisis" dan wordt de vraag vanzelf wat minder, lijkt mij.
Vriend:
Vandaag voor het eerst de Zeehond varend gezien. Helaas niet op volle snelheid, maar met een sukkelgangetje in de Kom.
Foto's: © Jeroen Vriend
HansG:
Wat een schitterende foto, die met de vuurtoren!
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie