Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Concessie/ODC

<< < (11/35) > >>

PiebeJanMan:

--- Citaat van: nagier op 17 februari 2011, 01:54:59 ---Volgens de Duitse rederij hebben ze steeds GEEN boot verkocht aan E.V.T.
Hoop dat E.V.T antwoord wil geven.

--- Einde van citaat ---

Uh het laatste bericht wat ik van WDR heb gezien was dat het schip wel is verkocht, aan EVT...
Ik weet niet waar je de info vandaan hebt, nagier.

Ik denk inderdaad  dat 1 maart ook wat krap wordt ja..

willem boot:

--- Citaat van: nagier op 17 februari 2011, 01:54:59 ---Waneer kom de nieuwe veerboot want de dienstregeling start op 1 maart.
Want hij is nog steeds in Duitsland, dus en volgens mij moet alles nog worden gekeurt door waterstaat en enz.
Volgens de Duitse rederij hebben ze steeds GEEN boot verkocht aan E.V.T.
Hoop dat E.V.T antwoord wil geven.

--- Einde van citaat ---

Voorlopig komt er nog niks, de nieuwe boot Uthlande ligt in Husum en is dus niet in de dienst, de SH ligt nu in Föhr. EVT zegt openlijk dat ze een overeenstemming hebben over de koop, maar daarmee is-ie nog niet gekocht. Eerst poen op tafel, dan pas kopen. Je hebt niks gekocht zolang je het koopcontract niet hebt getekend (en dat is niet gebeurd) en je niet de koffer met de poet hebt overhandigd.
Als dat allemaal gebeurt (en formeel doet WDR daar geen uitspraken over, waaraan ik mij ook houd), dan komt het Scheepvaartinspectie circus op tafel en dat is echt niet voorbij op het moment dat de koop gesloten is.
Ik vermoed dat de enthousiaste EVT-er zich ietwat te optimistisch gedraagt in de inschatting, hoe zulks zich doorgaans afspeelt. Anders gezegd: 1 maart geen Spathoek in de bootdienst.

Maar ik kan het natuurlijk mis hebben........

nico:

--- Citaat van: willem boot op 17 februari 2011, 15:40:47 ---
--- Citaat van: nagier op 17 februari 2011, 01:54:59 ---Waneer kom de nieuwe veerboot want de dienstregeling start op 1 maart.
Want hij is nog steeds in Duitsland, dus en volgens mij moet alles nog worden gekeurt door waterstaat en enz.
Volgens de Duitse rederij hebben ze steeds GEEN boot verkocht aan E.V.T.
Hoop dat E.V.T antwoord wil geven.

--- Einde van citaat ---

Voorlopig komt er nog niks, de nieuwe boot Uthlande ligt in Husum en is dus niet in de dienst, de SH ligt nu in Föhr. EVT zegt openlijk dat ze een overeenstemming hebben over de koop, maar daarmee is-ie nog niet gekocht. Eerst poen op tafel, dan pas kopen. Je hebt niks gekocht zolang je het koopcontract niet hebt getekend (en dat is niet gebeurd) en je niet de koffer met de poet hebt overhandigd.
Als dat allemaal gebeurt (en formeel doet WDR daar geen uitspraken over, waaraan ik mij ook houd), dan komt het Scheepvaartinspectie circus op tafel en dat is echt niet voorbij op het moment dat de koop gesloten is.
Ik vermoed dat de enthousiaste EVT-er zich ietwat te optimistisch gedraagt in de inschatting, hoe zulks zich doorgaans afspeelt. Anders gezegd: 1 maart geen Spathoek in de bootdienst.

Maar ik kan het natuurlijk mis hebben........

--- Einde van citaat ---
het zou kunnen zijn dat ze maart 2012 bedoelen tis net zo als willem zegt eerst geld over de brug en anders net zo als de vorige (gekochte boot) geen boot

nagier:
De e.v.t site meld nog steeds dat de nieuwe veerboot op 1 maart 2011 vaart.
Via de site van (wdr) is er geen melding dat ze de boot hebben verkocht aan E.v.t.
Wel via E.V.T en de Friese media.
Dus of heeft W.D.R wel melding gemaakt, via de eigen site ja nee?

PiebeJanMan:
Niet via de site van WDR nee. Wel via e-mail aan medeforumlid Cai Rönnau, www.inselfaehren.de.

Groeten

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie