Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Concessie/ODC

<< < (32/35) > >>

PiebeJanMan:
Een presentatie van Provincie Zeeland over waarom een concessie voor Vlissingen-Breskens niet werkte:

http://www.cbrb.nl/nieuws/documenten/doc_download/1814-veerdiensten-in-bestuurlijk-politieke-context-casus-zeeland

HansG:
Hier maar geplaatst, wist zo gauw niet waar anders....

http://maritiemnieuws.nl/67411/nieuw-leven-voor-de-oude-veerboot-stortemelk/?+nieuws%2C+2015-08-11&uid=645

PiebeJanMan:
In Zeeland gaat er weer het een en ander veranderen. De ochtend-halfuursdienst verdwijnen en het kaartje wordt €1,50 duurder. Dit alles om de begroting meer sluitend te kunnen krijgen. In 2023 moet er, zoals het nu lijkt, een concessie met marktpartij en nieuw (groter) schip zijn...

https://channel.royalcast.com/provinciezeeland/#!/provinciezeeland/20180615_2
Zie punt 6.1 en 6.2. Vooral het onderzoek van HaskoningDHV is interessant.

https://www.facebook.com/debootmoetblijven/

PiebeJanMan:
Er heeft en tussentijdse evaluatie plaatsgevonden voor de concessie.
Wel enkele interessante aanbevelingen, bijvoorbeeld over hoe de concessie 2029 tot stand moet komen.

https://www.rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2022/07/15/rapportages-mtr-friese-waddenveren

Vriend:

--- Citaat van: PiebeJanMan op  3 augustus 2022, 19:36:15 ---Er heeft en tussentijdse evaluatie plaatsgevonden voor de concessie.
Wel enkele interessante aanbevelingen, bijvoorbeeld over hoe de concessie 2029 tot stand moet komen.

https://www.rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2022/07/15/rapportages-mtr-friese-waddenveren

--- Einde van citaat ---

Die vaargeul problematiek naar Ameland gaat nog wel een staartje krijgen vrees ik.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie