Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Concessie/ODC
PiebeJanMan:
Een presentatie van Provincie Zeeland over waarom een concessie voor Vlissingen-Breskens niet werkte:
http://www.cbrb.nl/nieuws/documenten/doc_download/1814-veerdiensten-in-bestuurlijk-politieke-context-casus-zeeland
HansG:
Hier maar geplaatst, wist zo gauw niet waar anders....
http://maritiemnieuws.nl/67411/nieuw-leven-voor-de-oude-veerboot-stortemelk/?+nieuws%2C+2015-08-11&uid=645
PiebeJanMan:
In Zeeland gaat er weer het een en ander veranderen. De ochtend-halfuursdienst verdwijnen en het kaartje wordt €1,50 duurder. Dit alles om de begroting meer sluitend te kunnen krijgen. In 2023 moet er, zoals het nu lijkt, een concessie met marktpartij en nieuw (groter) schip zijn...
https://channel.royalcast.com/provinciezeeland/#!/provinciezeeland/20180615_2
Zie punt 6.1 en 6.2. Vooral het onderzoek van HaskoningDHV is interessant.
https://www.facebook.com/debootmoetblijven/
PiebeJanMan:
Er heeft en tussentijdse evaluatie plaatsgevonden voor de concessie.
Wel enkele interessante aanbevelingen, bijvoorbeeld over hoe de concessie 2029 tot stand moet komen.
https://www.rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2022/07/15/rapportages-mtr-friese-waddenveren
Vriend:
--- Citaat van: PiebeJanMan op 3 augustus 2022, 19:36:15 ---Er heeft en tussentijdse evaluatie plaatsgevonden voor de concessie.
Wel enkele interessante aanbevelingen, bijvoorbeeld over hoe de concessie 2029 tot stand moet komen.
https://www.rijksoverheid.nl/documenten/kamerstukken/2022/07/15/rapportages-mtr-friese-waddenveren
--- Einde van citaat ---
Die vaargeul problematiek naar Ameland gaat nog wel een staartje krijgen vrees ik.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie