Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Oosterschelde

<< < (3/15) > >>

Tjep:
Mooie foto's, Jeroen. Dat had ik niet verwacht dat er gelijk op verzoek werk van werd gemaakt. Het idee om hier eens bij mekaar te komen lijkt me ook leuk. Op Terschelling is er zoveel meer afleiding, dan is de club ook niet zo gemakelijk bij elkaar te houden...

er zijn nu 4 leden die wel voelen voor een bijeenkomst. Zijn er meer ??

IALA:
Weet je wat het is, ik parkeerde mijn auto al heel lang bij het naastgelegen parkeerplaats als ik naar 1 van m'n artsen moest in een naast gelegen gebouw. Ik wist wel dat er iets bijzonder met dat schip was maar niet dat het een ex Doeksen is.

Jon:
Zou het schip nog kunnen varen?

Jammer, dat dit schip niet in de oude glorie is hersteld.. Van de zijladers van PSD, is dit wel de bekendste groep schepen geweest, de Oosterschelde de Koningin Emma, en de Prins Willem I. De Oosterscheldeveren dus.

Humtidumty:
Zie ik het goed? Heeft men het bovendek opgedeeld zoals dit op de oude foto's ook als was voor eerste en tweede klas?
Misschien dat de inrichting van de twee delen daar ook nog in verschillen...
Weet een van ons dit?

Jan Leenstra:

--- Citaat van: Van LooT op 22 juli 2006, 16:04:44 ---Weet je wat het is, ik parkeerde mijn auto al heel lang bij het naastgelegen parkeerplaats als ik naar 1 van m'n artsen moest in een naast gelegen gebouw. Ik wist wel dat er iets bijzonder met dat schip was maar niet dat het een ex Doeksen is.

--- Einde van citaat ---

Voor alle duidelijkheid: De Oosterschelde is NIET een schip van Doeksen geweest. Wel is het schip regelmatig in de begin jaren 60 gecharterd door de Rederij.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie