Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Vlieland
PiebeJanMan:
vanochtend een dik uur op de Noorderpier gezeten om de binnen en uitgaande veerboten te spotten:
RoDe:
Oke, even een antwoord van een leek, maar ik kan me voostellen dat de schepen in verschillende BV's zijn onder gebracht.
Gezien de indeling bovenstaand zal het een verdeling zijn van schepen die varen naar Vlieland en Terschelling, alleen weet ik niet waarom de supercat is ondergebracht in een aparte BV, of is
Doeksen G. idem aan Rederij G. Doeksen & zonen.
Groet,
Robin
tully1:
Hoi allen,
WILBAR Shipping staat ongetwijfeld voor 'Willem Barentsz', een verwijzing naar het (oude?) adres van de rederij. Waarschijnlijk een dochteronderneming van Doeksen/TSM of een aparte fiscale eenheid om (inderdaad) fiscale redenen.
Rob
Bob Koetsier:
--- Citaat van: tully1 op 22 september 2007, 19:10:50 ---WILBAR Shipping staat ongetwijfeld voor 'Willem Barentsz', een verwijzing naar het (oude?) adres van de rederij.
--- Einde van citaat ---
Zo had ik Wilbar nog niet eens bekeken! Maar het zou mogelijk zijn inderdaad.
En Doeksen heeft nog steeds het kantoor aan de Willem Barentsz kade op Terschelling hoor.
Heb even verder gekeken, Wilbar Shipping zit aan de Westerkade 4a in Rotterdam, en laat dat nou precies het adres zijn van de Doeksen Transport Group.....
Probleem opgelost dus, bedankt voor jullie hulp allemaal!
PiebeJanMan:
Gisteravond, de vlieland bij ondergaande zon:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie