Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Vlieland

<< < (8/86) > >>

PiebeJanMan:
De vlag van de Cliniclowns hing in de mast, omdat er de hele week activiteiten op Vlieland waren m.b.t. de cliniclowns (er was bijv. een benefietconcert)

Dit weekend heb ik de Vlieland heel vaak kunnen spotten:

Afgelopen zaterdagmiddag:
foto 1

Zaterdagavond:
foto 2-3

Zondag, op de namiddag:
foto 4-5

Maandagavond:
foto 6-7

Maantje erbij:
foto 8-9

PiebeJanMan:
de standaard-gemonteerde railing is er overal afgehaald!
Dat lagere deel is gewoon een dwarsstukje wat er bijna overal is tussengezet en niet de originele railing, maar dat tussenstukje zit wel ongeveer op de hoogte van de originele railing

PiebeJanMan:
Vlieland Dinsdagavond bij het begin van de Pollendam:

PiebeJanMan:
Hier nog een paar foto's van gister. Ik was mee op een proefvaart van een nieuwbouw schip, de Blue Dragon.

PiebeJanMan:
De Vlieland in het Stortemelk; geen spectaculaire foto's.... Het is alleen een typerend beeld voor dit zomerseizoen. Ongeveer 5 keer s er een redelijk stormpje geweest. de Toppers waren NW 7/8 en ZW 8.... Dan schommelt/stampt het schip toch behoorlijk. Nadat ik deze fotos maakte kwam er zelfs nog wel wat meer water over het schip, maar toen waren mijn batterijen leeg  :'(

Dit was afgelopen donderdagavond, de 7 uur boot vanuit Harlingen. De vorige dag tot en met de ochtend was het ZW 7 geweest (volgens mij), maar hier was de wind al behoorlijk gaan liggen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie