Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Noord Nederland

<< < (11/35) > >>

Evert Jan:
Stoer! 8)

Ik hoop er al jaren op, helaas nog niet gelukt om met de NN mee te mogen, is een busje een vereiste?

Wim Vink:

--- Citaat van: Evert Jan op 24 september 2012, 22:55:43 ---Stoer! 8)

Ik hoop er al jaren op, helaas nog niet gelukt om met de NN mee te mogen, is een busje een vereiste?

--- Einde van citaat ---

EJ, tijdens die vaart stond er ook een personenauto op (met een ex-burgmeester). Misschien hielp dat .....
Ik heb wel eens meer een personenauto er op zien gaan, maar die waren altijd met caravan. Kortom, buitenprofiel voertuigen die niet op de Frielsand gewenst zijn tijdens drukke perioden. Dus eigenlijk waarom de de Midsland -mede- vaart.

W.

Marten-Jan van Zanden:
Misschien handiger als je even met Piebejanman contact opneemt.
Die heeft voor zover ik weet gewoon contact opgenomen (of hij is er gewoon heen gefietst) en kon toen retourtocht doen tegen normale betaling.
Hij heeft daar toen ook een fotoreportage gemaakt, maar die kan ik niet meer vinden.

PiebeJanMan:
Ik denk dat die foto's eraf zijn gegaan na een van de crashes van het forum....

Toen ik meeging werkte ik nog in de catering, dat hielp ook. Maar ik was inderdaad op de fiets naar de industriehaven gegaan rond normale vertrektijd van 14.00... Ik kon toen mee, maar ik moest inderdaad een soort van kaartje hebben en dat had ik toen in de vorm van een personeelspas. Ik heb geen idee hoe je er op komt, behalve dan via een reservelijst na vertrek Midsland ofzo...

IALA:
Mijn ouwe lui (Pake en Beppe) zijn ook regelmatig vanaf Terschelling mee geweest met de Noord Nederland.
Gewoon stom toeval ze stonden voor in de rij met de auto en konden mee om zo de druk op de Friesland en Midsland te verlagen zij men, je praat hier dan wel over de periode Oeral/zomer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie