Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Friesland - 1956

<< < (120/127) > >>

PiebeJanMan:
Terugreis pinkstermaandag 1 juni.

fokke veenstra:

Afgelopen maandag 1 juni gespot in de haven van West. Goud van oud.

L.Noorman:

En zo heeft deze situatie toch ook wat voordelen.... Bijzonder om deze overtocht te mogen maken op dit schip. Het was heerlijk weer en dat zorgt voor mooie plaatjes!

2020-06-20

robert:
Ik heb diepe bewondering voor de eigenaar en kapitein van de Friesland, een schip waar ik op 10 jarige leeftijd mee naar Terschelling voer en nu 64 jaar later, het schip zonder enig probleem weer Terschelling en Vlieland zie aan doen, alsof het dagelijkse kost is. Ik word daar heel emotioneel van en denk dat mijn leeftijdsgenoot Wim Vink dat wel zal begrijpen.
Ik heb de Stichting van de Holland destijds ondersteund, maar wat de eigenaar van de Friesland doet is een unicum.                 

valkenier:

--- Citaat van: robert op 21 juni 2020, 19:12:08 ---Ik heb diepe bewondering voor de eigenaar en kapitein van de Friesland, een schip waar ik op 10 jarige leeftijd mee naar Terschelling voer en nu 64 jaar later, het schip zonder enig probleem weer Terschelling en Vlieland zie aan doen, alsof het dagelijkse kost is. Ik word daar heel emotioneel van en denk dat mijn leeftijdsgenoot Wim Vink dat wel zal begrijpen.
Ik heb de Stichting van de Holland destijds ondersteund, maar wat de eigenaar van de Friesland doet is een unicum.               

--- Einde van citaat ---
Kunnen we niet "Vriend van de Friesland" worden, net als bij de Holland? Er zijn vast veel mensen die dit schip een warm hart toedragen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie