Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen

Vlieland - 1938

<< < (25/49) > >>

willem boot:

--- Citaat van: Wim Vink op 16 april 2010, 23:01:01 ---
--- Citaat van: willem boot op 16 april 2010, 22:48:15 ---Prachtige opname. Je zou er naar terugverlangen weer eens een reisje met dat dingetje te doen!

--- Einde van citaat ---

Helemaal mee eens.
Maar door zulke uitspraken te doen word je wel oud.................. :)

--- Einde van citaat ---

;D :D Dat gaat vanzelf, hoe langer je vaart, des te verder kom je......

Stoomdynosaurus

Vriend:
De salon achter van de kleine Vlieland. De foto is genomen op 24 augustus 1972.

willem boot:

--- Citaat van: Vriend op 11 mei 2010, 21:36:56 ---De salon achter van de kleine Vlieland. De foto is genomen op 24 augustus 1972.

--- Einde van citaat ---

Prachtige prent; ik weet daarvan weinig, omdat ik doorgaans achter de koffie in de stuurhut zat om even bij te praten, waaruit heel bruikbare informatie kwam. Verder had ik zo ongeveer alle 'salons" wel gezien, dat was toen voor mij althans niet erg interessant. Stond liever achter het stuurwiel of in de vetput.

Vriend:

--- Citaat van: willem boot op 12 mei 2010, 00:39:42 ---
--- Citaat van: Vriend op 11 mei 2010, 21:36:56 ---De salon achter van de kleine Vlieland. De foto is genomen op 24 augustus 1972.

--- Einde van citaat ---

Prachtige prent; ik weet daarvan weinig, omdat ik doorgaans achter de koffie in de stuurhut zat om even bij te praten, waaruit heel bruikbare informatie kwam. Verder had ik zo ongeveer alle 'salons" wel gezien, dat was toen voor mij althans niet erg interessant. Stond liever achter het stuurwiel of in de vetput.

--- Einde van citaat ---

Dan kun je dit waarschijnlijk wel dromen Willem (de stuurhut van de kleine Vlieland). Het originele stuurrad dat je op deze foto ziet zit er overigens niet meer in. Er zit nu een ander exemplaar in, zie hiervoor de foto's van Arthur in het topic 'Vlieland - 1938'. De telegraaf is daarentegen nog steeds aanwezig.

willem boot:

--- Citaat van: Vriend op 12 mei 2010, 22:21:42 ---
--- Citaat van: willem boot op 12 mei 2010, 00:39:42 ---

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---

Dan kun je dit waarschijnlijk wel dromen Willem (de stuurhut van de kleine Vlieland). Het originele stuurrad dat je op deze foto ziet zit er overigens niet meer in. Er zit nu een ander exemplaar in, zie hiervoor de foto's van Arthur in het topic 'Vlieland - 1938'. De telegraaf is daarentegen nog steeds aanwezig.

--- Einde van citaat ---

Zeer bekend, Jeroen, mooi!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie