Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Verzamelingen

<< < (6/9) > >>

Zeekat:
Het is zo zonde, er zijn genoeg mensen die gek zijn op de Midsland. Je zou denken dat er dan wel bijna net zoveel als van de Friesland te vinden zou zijn, maar zelfs op ansichtkaarten is hij ver te zoeken.  :-\

Fodzoeker ken ik nog niet, dat is misschien ook nog een optie.  :)

willem boot:

--- Citaat van: Zeekat op 30 augustus 2011, 15:31:34 ---Het is zo zonde, er zijn genoeg mensen die gek zijn op de Midsland. Je zou denken dat er dan wel bijna net zoveel als van de Friesland te vinden zou zijn, maar zelfs op ansichtkaarten is hij ver te zoeken.  :-\

--- Einde van citaat ---

Dat gaat kennelijk alle jaren zo. Op alle eilanden trouwens, er is altijd wel een schip waarvan maar weinig ansichten  of andere souvenirs te vinden zijn. Toen in '56 de Friesland (1) kwam, was er van alles van te krijgen, van het andere spul was dat veel en veel minder.

De populairste Poes verdient het meeste.  ;D

Wim Vink:
Toen ik oude berichten in dit topic restaureerde, kwam ik nog een stukje verzameling tegen in de collectie: een koelkastmagneet en een tandenborstel van de huidige Koegelwieck.

Wim Vink:
Een aanwinst van 2010 (als ik mij goed herinner); geliefd bij de kleinkinderen: de veerbootpuzzel.

Wim Vink:
Op de koelkast vond ik nog deze magneet:

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie