Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Verzamelingen

<< < (5/9) > >>

willem boot:

--- Citaat van: Zeekat op 28 augustus 2011, 18:30:51 ---Goedenavond! :)

Aangezien er nergens meer sleutelhangers van de Midsland verkocht worden, vroeg ik me af of iemand er misschien nog één heeft liggen die hij zou willen verkopen. Op Terschelling (o.a. bij De Jutter) worden nu sleutelhangers verkocht van de Friesland, gemaakt van polystone. Deze sleutelhangers waren er vroeger ook van de Midsland, echter, deze worden nergens meer verkocht. Om persoonlijke redenen is het erg belangrijk voor me om er één vinden. Ik zou het ontzettend waarderen als iemand me verder kan en wil helpen! :)

Nu we het er toch over hebben; heeft iemand enig idee waarom er werkelijk NIKS meer verkocht wordt van de Midsland? Ik snap best dat de Friesland op het moment de "belangrijkste" boot is, maar al die honderden, duizenden mensen die met de Midsland op hun vakantiebestemming aankomen zouden het vast ook leuk vinden om een aandenken te hebben.  :-\

Alvast vriendelijk bedankt!

--- Einde van citaat ---

Destijds verkocht De Bijenkorf een hele serie van die sleutelhangers: Friesland, Oost-Vlieland ex Schll, Schulpengat, Sier en Rottum, dus het toen als hoofdboot functionerende schip van elk eiland. Ik kan me niet herinneren ooit zoiets van de Midsland te hebben gezien.

PiebeJanMan:
Ik kan me eigenlijk alleen de koelkastmagneten van de Midsland herinneren. Ik ga hier op Vlieland trouwens even een blik voor je werpen of er nog een Midsland te vinden is!

Zeekat:
Heel erg bedankt!  :D
 
Deze sleutelhangers hebben echt bestaan, al weet ik helaas niet in welke periode ze verkocht werden.

Jan van de Witte:
Beste zeekat ???

Heb je of heeft u al een advertentie op fodzoeker geplaatst? Zo niet dan is het zeker de moeite waard om te proberen.

http://www.fodzoeker.nl/

Groetjes Jan

wd:
Het klopt wel ja er waren wel sleutelhangers laatst was ik aan het zoeken naar model bootjes en toen kwam ik er ook een foto van tegen maar op Vlieland heb je ook niet van midsland alleen van MS Oost-Vlieland.

Groetjes, Willem.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie