Schepen van Doeksen > Doeksen slepers

Stortemelk II

<< < (9/24) > >>

Jan Leenstra:
in deze hoedanigheid? 

HansG:
Ik wist niet beter dan dat ze sleepboot was.
En ik dacht eigenlijk dat de Vlieland (1938) de dienst onderhield tussen de ree en het eiland.

Waarom was er in de winter een interinsulaire dienst? Voer er dan geen boot rechtstreeks op Vlieland?

Vriend:
Als ik het zo lees, is de plaat die ik geplaatst heb van voor 1962. De Vlieland - 1938 op de directe verbinding en de Stortemelk II op de interinsulaire dienst. Toen in 1962 de Oost-Vlieland in dienst kwam, verzorgde vanaf dat moment de Vlieland -1938 toch de interinsulaire dienst Vlieland-Terschelling?

Wim Vink:

--- Citaat van: Vriend op  5 december 2009, 13:47:13 ---Als ik het zo lees, is de plaat die ik geplaatst heb van voor 1962. De Vlieland - 1938 op de directe verbinding en de Stortemelk II op de interinsulaire dienst. Toen in 1962 de Oost-Vlieland in dienst kwam, verzorgde vanaf dat moment de Vlieland -1938 toch de interinsulaire dienst Vlieland-Terschelling?

--- Einde van citaat ---

Het is in wezen een uitvergroting van de afbeelding die ik al eerder op pagina 1 van dit topic plaatste.

willem boot:

--- Citaat van: Vriend op  5 december 2009, 13:47:13 ---Als ik het zo lees, is de plaat die ik geplaatst heb van voor 1962. De Vlieland - 1938 op de directe verbinding en de Stortemelk II op de interinsulaire dienst. Toen in 1962 de Oost-Vlieland in dienst kwam, verzorgde vanaf dat moment de Vlieland -1938 toch de interinsulaire dienst Vlieland-Terschelling?

--- Einde van citaat ---

Doorgaans wel, maar het is bij mijn weten ook voorgekomen dat de Stortemelk II in de winter die dienst nog wel voer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie