Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Zusterschepen en aanverwanten
PiebeJanMan:
Op de terugreis zijn we naar Büsum gegaan met de Funny Girl, dus kon ik de Helgoland nog mooi op de foto zetten.
Meer foto's op Golven op Zee
Maar eerst de aankomst op Helgoland:
DD1Helgoland-054
Helgoland in zicht
DD1Helgoland-059
Ausbooten MS Helgoland
DD1Helgoland-061
MS Helgoland op de rede van Helgoland
DD1Helgoland-073
Schepen op de rede van Helgoland
DD1Helgoland-105
MS Helgoland op de rede. Varend daarvoor de Lady von Büsum, welke als eerste vertrekt, omdat dit het langzaamste schip is. Achteraan de Fair Lady (Bremerhaven-Helgoland v.v.)
Ook leuk te zien dat hier het tij keert.
DD1Helgoland-110
MS Helgoland vanuit de borteboot naar de Funny Girl, prachtig!
Janha:
Afgelopen weekend Borkum bezocht, met de Helgoland en de Munsterland van de AG Ems. Herkenbaar Midsland-concept .
Janha:
Terug in de Eemshaven.
asjemenou_loeki_midsland:
Viel / Valt de Helgoland {momenteel} in nu de Ostfriesland verbouwd wordt? Zo ja dan moet ik kijken of ik m gauw kan vangen zodat ik dan de hele drieling heb gehad .
In 2015 komt er een nieuwe Helgoland.
PiebeJanMan:
De Ostfriesland wordt pas na deze zomer verbouwd, want de verbouwing is uitgesteld. Zie: http://www.veerbootinfo.nl/2014/03/ombouw-veerboot-ostfriesland-naar-lng-uitgesteld/
In die tijd zal de Helgoland wel invallen ja. In de winter ligt ze altijd in Emden om ervoor te zorgen dat de andere schepen naar de werf kunnen...
Er komt inderdaad ook een nieuw schip voor naar Helgoland, volgens mij voor de route vanaf Cuxhaven. Ik heb nog niet gelezen welk schip daar in plaats van weggaat, maar dat zou inderdaad best eens de Helgoland kunnen zijn.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie