Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Tiger
Jan Leenstra:
We hebben nog niet vermeld dat vanaf vandaag de zeehond een naam heeft gekregen:
DOEKIE
PiebeJanMan:
Ik was gister ook bij de doop aanwezig, hier een paar van mijn foto's:
Ontvangst in de hal:
foto1
Tineke Huizinga:
foto2
Paul Melles:
foto3
De ploeg die de verbouwing heeft geleid werden nog even in het zonnetje gezet:
foto4
Vlak voor de plechtigheid:
foto5
Hessel met Tess en Nela:
foto6
Henk Boorsma, de projectleider van het hele gebeuren, aan boord van de Tiger:
foto7
En terug naar de industriehaven:
foto8
japie krekel:
vraagje omdat die gesleept wordt werken de motoren nog niet ofwel?? gr japie
PiebeJanMan:
Het schip is nog niet vaarklaar, het probleem is dat de jets er nog niet onder zitten. Ik verwacht dat de motoren wel kunnen draaien, maar er is geen voortstuwer, dus het schip zal in ieder geval nog niet kunnen varen.
De Tiger zal nog droog komen te liggen komende week om de jets te monteren. In de stuurhut is echter ook nog niet alles klaar...
Bob Koetsier:
--- Citaat van: PiebeJanMan op 29 maart 2008, 18:36:34 ---Het schip is nog niet vaarklaar, het probleem is dat de jets er nog niet onder zitten. Ik verwacht dat de motoren wel kunnen draaien, maar er is geen voortstuwer, dus het schip zal in ieder geval nog niet kunnen varen.
De Tiger zal nog droog komen te liggen komende week om de jets te monteren. In de stuurhut is echter ook nog niet alles klaar...
--- Einde van citaat ---
Klopt, de jets liggen al een hele tijd klaar, er moest echter gewacht worden op een erg belangrijk onderdeel uit Zweden, wat maar niet kwam.
We spraken Paul Melles vrijdag nog, die zei dat het onderdeel ondertussen binnen gekomen was, dus de jets kunnen eronder.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie