Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Tiger
Bob Koetsier:
Er valt niks te 1e klassen in de Supercat. Daar zijn geen speciale plekken zoals in de Koegelwieck. Had dus ook helemaal niet verwacht dat ze het 1e klas systeem daar nog zouden houden.
Het lijkt me daarintegen zeer onwaarschijnlijk dat ze het nu afschaffen op de Koegelwieck. Die plekjes voorin zijn daar gewoon te speciaal voor, zie ze al duwen, trekken en vechten. Dat werkt gewoon niet.
PiebeJanMan:
Ik zag vanmiddag de supercat weer liggen, voor het oog verandert er nog steeds weinig, al zag ik de achterkant van het schip volgens mij iets beter in de verf zitten... van Binnen zal er echter het meeste werk verzet worden momenteel. er stonden wel 5 autos voor de supercat..
PiebeJanMan:
Er moet echt nog heel wat gebeuren. de betimmering binnenin ziet er nog niet bepaald 'af' uit. Dit gaan ze niet halen voor 28 maart...
Zaterdagochtend, met zonsopkomst:
Dirk:
Wisten jullie al dat er een speciale site van de Supercat op de Rederij Doeksen site staat? Ik had het nog niet gezien hier op het forum, dus post ik het hier maar. Er staan een aantal foto's op en beschrijvingen van wat er gedaan is en wat er gaat gebeuren. ;)
http://www.rederij-doeksen.nl/index.php?id=78
Jan Leenstra:
Op 28 maart 2008 zal de Supercat 2002 herdoopt worden. Aanvang van de feestelijkheden is 14.00 uur (Terminal Rederij Doeksen).
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie