Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Tiger

<< < (7/78) > >>

Jan Leenstra:
Dit kon ik vinden over Nightvision:

Night vision produces a picture on a television screen in the control panel of the Captain, providing the appearance of a daylight picture. In total darkness or difficult lighting, this enhancement is augmented by an infrared illuminator that forms the heart of the system to heighten the contrast of objects in the path of the craft. SuperCat values the safety and comfort of its passengers.

Mark:
Ik begreep dat de naam Tiger uitgesproken dient te worden als Tiegger en niet op z'n Engels. Vind het opzich wel een aardige naam, net als Najade een vreemde naam.  Maak me er niet druk om, de heren zullen wel een aardige naam voor verzinnen.

grey:
Hallo allemaal,

Net als meer leden van het forum heb ik vrijdag "de boot gemist". Wat ik bijzonder wardeer is dat een aantal leden van het forum bijna de hele dag hebben zitten wachten op de kop van de zuiderpier, klasse. Zo hebben we toch een beeld van de binnenkomst van de super cat.
Gisteren ben ik even in Harlingen wezen kijken. De lijn van het schip vindt ik prachtig maar het zal veel werk en tijd kosten om er een echt Doeksen schip van te maken maar ik heb vertrouwen.
Wat de "kast" voor op de brug betrefd waar eerder al naar gevraagd werd zou een soort nachtzicht camera of zoiets kunnen zijn. Iemand zal het weten dus komen we er zeker achter.
Groet "Grey"

PiebeJanMan:
Wat betreft de nightvision:

Kijk hier eens

Ik kon vanmiddag trouwens even naar binnen kijken door de deur, maar de staat van het interieur viel mij best mee, het zag er niet raar uit ofzo...

PiebeJanMan:
Ik mocht aan boord van het MS Vlieland ook eventjes foto's maken als we er langs kwamen, alleen het moment dat ze gesleept wordt was het wat te druk aan boord.

Bob en Marten op de zuiderpier, 's morgens vroeg:
foto1

9-uur boot van Harlingen:
foto 2 en verder

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie