Schepen van Doeksen > Schepen niet meer in dienst van Doeksen
Schellingerland (slof)
richard1971:
Hallo ik ben op zoek naar de tekening van de veerboot rtm die gediend heeft in hellevoetsluis/middelharnis,of wie mij verder kan helpen in deze zoekactie.
Ik wil heb graag nabouwen voor onze modelbouwclub.
willem boot:
--- Citaat van: richard1971 op 28 november 2011, 19:17:48 ---Hallo ik ben op zoek naar de tekening van de veerboot rtm die gediend heeft in hellevoetsluis/middelharnis,of wie mij verder kan helpen in deze zoekactie.
Ik wil heb graag nabouwen voor onze modelbouwclub.
--- Einde van citaat ---
Die zit in mijn archief, neem maar even contact op via PB. Lijnenplan is er niet, wel algemeen plan.
Wim Vink:
In het Streekarchief Voorne&Putten-Rozenburg is een filmpje van ca 10 minuten te vinden over veerboten en trams van de RTM te vinden uit 1963.
Daarin is ook een passage te zien van de Haringvliet, de latere "Slof" van Doeksen.
link: http://www.streekarchief-vpr.nl/pages/nl/zoeken-in-collecties/zoeken-in-alles.php?mivast=126&mizig=317&miadt=126&miaet=14&micode=621&minr=3007440&miview=ldt
Wim Vink:
Onlangs kwam ik in bezit van autobusfoto's van een kennis van mij.
Daarbij vond ik ook deze 3 foto's van een Maarse&Kroon bus (302) op de Haringvliet.
Gelet op de uitvoering van de outfit van de bus zijn de foto's na 1965 genomen.
foto's: coll. K.H. v.d. Zwaard
Humtidumty:
In de bus zitten een hoop lijnen die in latere streekbus-modellen ook weer terugkomen. Leuk om te zien dat de voorkant wel heel lang al zo is met die hoekraampjes. En dat ook nog eens op een mooie boot te zien idd. Meteen een leuk beeld van de oude veerbruggen die toen gebruikt werden.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie