Ik heb de topic even hierheen verhuist.
Daar ben ik 'even' minder blij mee, ik vind het onverstandig, het schept een hoop verwarring, en ik hoop dat je het ook weer even rap ongedaan maakt.
Het is overigens 'het' topic, niet 'de' topic... Maar dat ter zijde.
Ik maak niet voor niets een nieuw topic aan, met een titel die de lading draagt. Het door mij serieus bedoelde aangemaakte topic reduceer je nu onterecht tot een bericht in een ander topic waar het helemaal niet thuis hoort!
Mijn vraag heeft namelijk helemaal niets met deze topictitel van doen; het is duidelijk geen vraag over "Diverse vragen, opmerkingen en dingen over Doeksen", maar een specifieke vraag naar het functioneren van een site waarnaar een hier vermelde link het al tijden niet meer doet. Dat had jou als moderator ook op kunnen vallen, en je had daar binnen het kader van actief forumbeheer, daar al veel eerder actie naar kunnen ondernemen...
Zo'n 'wederkerende' volstrekt onlogische 'moderatoringreep', hengst op een grove manier ook wel alle 'goede wil' tot inbreng er bij nieuwe en toekomstige forumleden er ook ongenadig uit. Dat moeten we zeker niet willen hebben!
Maar goed, even als de onlogische overplaatsing van het topic "Zeehond", zal ik komende week een nieuwe bijdrage leveren met iets als titel 'Nutteloos werk', 'refreshment forum', 'stofnesten' of wat dies meer zij.
Ik merk nogal een verschil tussen de periode 2007 -2009 (toen ik beperkt actief lezer was), en nu (helaas vanwege medische redenen als meer 'gedwongen' lezer met 'meer' tijd). Voor nieuwe leden is het helemaal geen 'feest 'om topics vanaf het begin door te lezen (eigenlijk meer worstelen), terwijl met een minimum aan gepaste inspanningen dat veel aangenamer en vooral leuker kan zijn...
Zie het niet als een 'aanval' of verwijt, de medische thuissituatie van Wim is me ook zeer duidelijk, die kan en gaat nu zeker geen ijzer met handen breken. Waar mogelijk wil ik mijn nu nog overgebleven mogelijkheden bij deze graag aanbieden, zeker voor de categorie "Schepen niet meer in dienst". Al is een van mijn handjes zo lam als wat, kan ze beide nog steeds op Rotterdamsche wijze uit de opgerolde mouwen steken.
Soms wil het helpen om op google te zoeken met
[Scheepsnaam] [jaar ] site:faktaomfartyg.se
Truc geslaagd! Hier nog wel even de juiste syntax (de goede volgorde van intikken):
[scheepsnaam][bouwjaar] site:faktaomfartyg.se]