Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Diverse vragen, opmerkingen en dingen over Doeksen

<< < (17/32) > >>

twintimer112:
Voor zover ik t weet krijgt Stam maandelijks een x bedrag, daarvan betaald hij Edelweiss en hun dan weer t personeel van
Ik meende dat t zo gaat

Vanavond voor de laatste keer de Midsland en Friesland schoonmaken,
want morgen begint Edelweiss, van t huidige schoonmaakclubje gaat niemand mee, kben wel beetje benieuwd wie dr morgenavond staan

Bob Koetsier:

--- Citaat van: twintimer112 op 31 augustus 2008, 13:41:24 ---Voor zover ik t weet krijgt Stam maandelijks een x bedrag, daarvan betaald hij Edelweiss en hun dan weer t personeel van
Ik meende dat t zo gaat

--- Einde van citaat ---

Lijkt me een beetje vreemd eerlijk gezegd.
Edelweiss heeft Stam Dienstverlening overgenomen, en Edelweiss heeft de contracten met Doeksen verlengt, zodat zij nu naast de Vlieland-dienst die ze al een tijdje in het pakket hadden, ook de Terschelling-dienst in hun pakket hebben. Volgens de nieuwsberichten dan.
Maar misschien heb jij wel gelijk hoor, weet het niet.

In die nieuwsberichten zeggen ze trouwens ook dat Edelweiss het personeel overneemt, en daarmee groeit naar 151 medewerkers.
Maar de schoonmaakploeg van de schepen valt daar dan niet onder? Of is dat eigen keus.

Marten-Jan van Zanden:
Ook ik heb dit leuke boekje in mijn bezit.
Later is er nog een uitgebreidere versie verschenen, waarin ook de veerdiensten naar Texel, Ameland en Schiermonnikoog worden beschreven.

willem boot:

--- Citaat van: Pollendam op 19 oktober 2008, 09:56:34 ---Ook ik heb dit leuke boekje in mijn bezit.
Later is er nog een uitgebreidere versie verschenen, waarin ook de veerdiensten naar Texel, Ameland en Schiermonnikoog worden beschreven.

--- Einde van citaat ---

"Dichtbij en toch ver weg", zelfde schrijver, zelfde uitgever.

Willem-Jan:
voor de liefhebber: op www.boekwinkeltjes.nl even zoeken. volgens mij staan er nog 3 of 4 exemplaren op te koop

groet Willem-Jan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie