Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Diverse vragen, opmerkingen en dingen over Doeksen
twintimer112:
Ik heb hier een vraag over forumleden,
Zijn dr ook forumleden die op 1 of meerdere boten van doeksen werken?
Ik zelf heb dr wel op gewerkt (Friesland Midsland en Koegelwieck) maar dan om schoon te maken na de laatste rit.
Me maatje Arn werkt op de Vlieland
En Pieter natuurlijk op de Friesland
PiebeJanMan:
--- Citaat van: twintimer112 op 15 augustus 2007, 09:59:52 ---Ik heb hier een vraag over forumleden,
Zijn dr ook forumleden die op 1 of meerdere boten van doeksen werken?
Ik zelf heb dr wel op gewerkt (Friesland Midsland en Koegelwieck) maar dan om schoon te maken na de laatste rit.
Me maatje Arn werkt op de Vlieland
En Pieter natuurlijk op de Friesland
--- Einde van citaat ---
De meesten weten het wel denk ik, maar ik heb afgelopen zomervakantie op de boot naar Vlieland gewerkt, in de catering. Ik ben van plan dit volgend jaar weer te gaan doen, en ook in de weekenden te gaan werken, voor de vakantie....
Hier nog twee foto's waar ik aan het werk ben:
Bob Koetsier:
Onze buren op de camping op Terschelling zijn altijd bezig met toneel en muziek.
Meestal doen ze in de zomer optredens met hun groepje "Wijs"
Dit jaar was "Wijs" niet helemaal compleet door een vakantie van andere leden, dus hadden ze voor dit jaar de "Mannen van Hee" bedacht.
De "Mannen van hee" hebben de hele vakantie optredens gedaan, en we hebben vele liedjes horen ontstaan in de caravan naast ons :D
Nu wil het geval dat ze ook een grappig liedje hebben dat "Meneer Doeksen" heet.
Tijdens "live concerten" vertellen ze er ook een leuk verhaaltje aan vooraf over meneer Doeksen die een roeiboot heeft, en de eilanders die hem geld geven om dingen te gaan kopen met zijn roeiboot aan de vaste wal, en dat hij met dat geld een steeds grotere boot kon kopen, en moet je zien wat er nu in de haven ligt!
Hunter:
--- Citaat van: Wim Vink op 28 juli 2007, 16:32:00 ---
--- Citaat van: Wim Vink op 27 juli 2007, 22:29:10 ---Vrijdag 27 juli 2007 ging het allemaal lang duren. De Midsland was tegen 22.30 uur pas in de haven van WTs. De Friesland was er op normale tijd (even na 21.30 u) en heeft al die tijd gewacht op de Midsland. Even voor 22.30 ging ze naar buiten om tijdelijk plaats te maken.
Zo laat als vandaag is nog niet eerder voorgekomen.
--- Einde van citaat ---
Of de Midsland(zonder passagiers) haalde Friesland in of de Frieslang ging inderdaad weer even de haven uit om plaats te maken voor de Midsland.
Op de foto de haven uit en de volgende de haven weer in.
--- Einde van citaat ---
Hallo Jan en Wim,
Volgens mij was het op 28 juli toen kwam idd de Midsland laat binnen dan de Friesland.
Ik zat toen op de stortemelk we hadden een BBQ van Rederij Noordgat. Toen werd Arjen gebeld
of we even wilde assisteren met de "Typhoon" omdat toen de boegschroef niet goed functioneerde.
Ik weet niet meer of er mensen aan boord waren ik dacht het niet. Maar de Friesland maakte wel
plaats en ging idd naar buiten toe.
JaVaZee:
Hoi,
Hier kan je zien hoe snel de Vlieland is. ;)
Dit filmpje heb ik gepakt vanaf youtube.
Bron:You Tube: Landskroon
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie