Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Diverse vragen, opmerkingen en dingen over Doeksen

<< < (31/32) > >>

Niels:
Ja en die heeft de tiger ook

Humtidumty:
De toevoeging van Doekie lijkt me toch wel iets anders dan het lijnenspel aanpassen op de diverse schepen, maar idd is het knuffeltje toegevoegd destijds tijdens een van de reguliere werfbeurten.

--- Citaat van: Niels op 17 september 2020, 13:52:08 ---Ja en die heeft de tiger ook

--- Einde van citaat ---

jan kramer:
Zo vraag ik mij ineens af hoe de huidige schepen er zouden hebben uitgezien als er nooit zou zijn afgeweken van het ,zeg maar, originele zwart/wit/okergeel...
Is er iemand die zoiets op de computer voorelkaar kan toveren?

Humtidumty:
Ik denk dar de schepen met deze moderne lijnen er eigenlijk niet uit ziet in de oude zwart/geel/creme kleurstelling.
Dat doet natuurlijk niets af aan het willen zien hoe dit zou uitpakken op de catamarans.

HansG:
Dat heeft iemand een paar jaar geleden al eens gedaan. Weet niet meer waar het staat op dit forum, maar daar waren bewerkte afbeeldingen te zien.

--- Citaat van: jan kramer op 17 september 2020, 17:30:22 ---Zo vraag ik mij ineens af hoe de huidige schepen er zouden hebben uitgezien als er nooit zou zijn afgeweken van het ,zeg maar, originele zwart/wit/okergeel...
Is er iemand die zoiets op de computer voorelkaar kan toveren?

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie