Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Diverse vragen, opmerkingen en dingen over Doeksen
Wim Vink:
Kees Dekker, archivaris van Doeksen, deed mij de oplossing aan de hand van het schip ter rechterzijde: Neptunus.
Dat schip lag op die plek te wachten op de zaken die zouden komen.
In 1950 volgde afvoer naar de sloop.
Leen:
Ik vind het opvallend hoe rustig het is op deze site de laatste tijd, terwijl er bij Doeksen meer gebeurd dan ooit.
Twee nieuwbouw schepen, verlenging van de Noord Nederland, vernieuwingen interieur Friesland, mogelijke heropening Schuitengat, onderwerpen genoeg dacht ik.
IALA:
--- Citaat van: Leen op 24 december 2016, 10:10:14 ---Ik vind het opvallend hoe rustig het is op deze site de laatste tijd, terwijl er bij Doeksen meer gebeurd dan ooit.
Twee nieuwbouw schepen, verlenging van de Noord Nederland, vernieuwingen interieur Friesland, mogelijke heropening Schuitengat, onderwerpen genoeg dacht ik.
--- Einde van citaat ---
Mee eens Leen, denk dat de nieuwigheid er een beetje af is. Wellicht komt er in later stadium bij de bouw van de schepen wat meer los, ook verwacht ik dat een meeting i.c.m. de nieuwe schepen in de toekomst wat meer animo zal brengen
Gijsha:
Op de site van het NIHM diverse plaatjes van Doeksen schepen: http://nimh-beeldbank.defensie.nl/beeldbank/indeling/gallery/start/24?q_searchfield=Doeksen
Groet,
Gijs Hesselink
nagier:
Waarom heeft doeksen 14 kapiteins?
Snap niet dat veel kapiteins zijn
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie