Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Film/video
Bob Koetsier:
Mooie beelden van het bezoek van Juliana en Bernhard aan de Waddeneilanden in 1967.
Bob Koetsier:
Het is weer zover, GPTV's Weromblik gaat zondag (morgen/vandaag dus) over Vlieland (of in ieder geval het tweede gedeelte, heb even gemist waar het eerste gedeelte was). Met beelden van de prachtige Oost-Vlieland in Harlingen en aan boord, en de Friesland in Harlingen. Morgen weer ieder uur op GPTV dus. Voor de Friezen onder ons.
Helaas zie ik dat de stream op www.gptv.nl nog steeds niet werkt. Misschien kan Redmer weer proberen de aflevering op te nemen, net als de vorige keer? Ik zou zo niet weten hoe het moet...
willem boot:
--- Citaat van: Boboko op 13 maart 2010, 23:56:39 ---Het is weer zover, GPTV's Weromblik gaat zondag (morgen/vandaag dus) over Vlieland (of in ieder geval het tweede gedeelte, heb even gemist waar het eerste gedeelte was). Met beelden van de prachtige Oost-Vlieland in Harlingen en aan boord, en de Friesland in Harlingen. Morgen weer ieder uur op GPTV dus. Voor de Friezen onder ons.
Helaas zie ik dat de stream op www.gptv.nl nog steeds niet werkt. Misschien kan Redmer weer proberen de aflevering op te nemen, net als de vorige keer? Ik zou zo niet weten hoe het moet...
--- Einde van citaat ---
ze zeggen dat je dat ook via YouTube kan zien.
Bob Koetsier:
--- Citaat van: willem boot op 14 maart 2010, 12:21:49 ---
--- Citaat van: Boboko op 13 maart 2010, 23:56:39 ---Het is weer zover, GPTV's Weromblik gaat zondag (morgen/vandaag dus) over Vlieland (of in ieder geval het tweede gedeelte, heb even gemist waar het eerste gedeelte was). Met beelden van de prachtige Oost-Vlieland in Harlingen en aan boord, en de Friesland in Harlingen. Morgen weer ieder uur op GPTV dus. Voor de Friezen onder ons.
--- Einde van citaat ---
ze zeggen dat je dat ook via YouTube kan zien.
--- Einde van citaat ---
GPTV heeft inderdaad wel een YouTube kanaal maar daar is dit programma niet te bekijken helaas.
PiebeJanMan:
Alstublieft
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie