Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Film/video

<< < (10/57) > >>

Henk K:
Ik heb een vraag:

Hoe kan ik een watermark toevoegen aan een foto en
welke programma's gebruiken jullie ervoor?

Henk

PiebeJanMan:

--- Citaat van: Jan Leenstra op  6 september 2008, 13:33:21 ---Je kan een programma downloaden, dat heet VideoGet. Daar moet het volgens mij mee lukken.

--- Einde van citaat ---

Het programma Super converteert zeer veel videobestanden, http://www.erightsoft.com/SUPER.html

--- Citaat van: Henk K op  6 september 2008, 18:39:36 ---Ik heb een vraag:

Hoe kan ik een watermark toevoegen aan een foto en
welke programma's gebruiken jullie ervoor?

Henk

--- Einde van citaat ---

Ik gebruik gewoon een soort batch in photoshop die al mijn fotos in 1 map converteert naar kleiner formaat, compresseert, en een copyright erin zet. Er zijn vast ook gratis programmas, maar die laten vaken ook nog een merk achter dat het met dat programma is geconverteerd. Meer info? -> PB maar....

Marten-Jan van Zanden:
Bedankt voor de tips.
Ik heb  het programma 123 DVD Converter gedownload en toen was het zo gepiept.

Groet,

Mjee

Christian:
Video: MS Oost-Vlieland 16mei 2005

Hoe denken jullie over deze al historische vaart:

16 mei 2005,   Pinksteren maandag,
vertrek van Terschelling       11.01h,
aankomst Harlingen            12.49h,
vertrek leeg terug naar TS   13.06h.

In mei 2005 speelde de OV -door haar vaak beschreven pech met haar rechtse motor, waardoor ze tijdelijk uit de Vlielanddienst was- onverwacht nog een keer de Schellingerland, en als het geen vergissing is, dan toont mijn filmpje  toevallig de laatste publieke overtocht van deze boot in de dienst TS-Harlingen.

Het was een drukke dag, -en ik was bovendien laat, want de taxi-chauffeur had de verkeerde passagiers van het hotel opgepikt, - verder was er nog geen reserveringssysteem, stonden ze met analoge (!) klokken bij de loopbrug, om iedereen af te tellen, wanneer de boot vol was.

Om 10.59h riep een medewerkster van indrukwekkende grote:

ThomasV:
Prachtige filmpjes Christian!

Jammer dat de Oost-Vlieland buiten gebruik is genomen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie