Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Film/video

<< < (43/57) > >>

Wouter B:

--- Citaat van: L.Noorman op 10 februari 2016, 17:50:18 ---Wat klopt er precies niet?

--- Einde van citaat ---

Dat zie je als je die link leest... Of had je dat nog niet gedaan?

L.Noorman:
@wouterB ik had het eea al gelezen over de werfbeurt van de Midsland, had doeksen zelfs nog een mail gestuurd over de werfbeurt: wat is er precies gedaan? Ach ik vind het zonde dat ze er zo bijvaart maar ja als de Midsland dan spoedig vervangen wordt dan kan ik het ook wel begrijpen. Leuk vinden is iets anders

Wouter B:
Kwartje viel kennelijk nog niet...

--- Citaat van: L.Noorman op  9 februari 2016, 11:30:18 ---Ik meen dat de Midsland een paar weken geleden een werfbeurt heeft gehad, maar dit lijkt nergens op.

--- Einde van citaat ---
Uit die gegeven link, en de aanvullende opmerking van Vriend, kon je lezen dat de Midsland zeker geen recente verfbeurt heeft gehad.

--- Citaat van: L.Noorman op 13 februari 2016, 02:41:05 ---@wouterB ik had het eea al gelezen over de werfbeurt van de Midsland, had doeksen zelfs nog een mail gestuurd over de werfbeurt: wat is er precies gedaan?
--- Einde van citaat ---
Ben eigenlijk wel benieuwd welk antwoord je daar op kreeg!

L.Noorman:

--- Citaat van: Wouter B op 13 februari 2016, 15:25:57 ---Kwartje viel kennelijk nog niet...

--- Citaat van: L.Noorman op  9 februari 2016, 11:30:18 ---Ik meen dat de Midsland een paar weken geleden een werfbeurt heeft gehad, maar dit lijkt nergens op.

--- Einde van citaat ---
Uit die gegeven link, en de aanvullende opmerking van Vriend, kon je lezen dat de Midsland zeker geen recente verfbeurt heeft gehad.

--- Citaat van: L.Noorman op 13 februari 2016, 02:41:05 ---@wouterB ik had het eea al gelezen over de werfbeurt van de Midsland, had doeksen zelfs nog een mail gestuurd over de werfbeurt: wat is er precies gedaan?
--- Einde van citaat ---
Ben eigenlijk wel benieuwd welk antwoord je daar op kreeg!

--- Einde van citaat ---

Doorgaans reageert de rederij wel redelijk inhoudelijk op vragen, maar deze keer kreeg ik een kort antwoord terug: "De Midsland is voor zijn jaarlijkse onderhoudsbeurt naar de werf geweest."

Wouter B:
Niet verwonderlijk, dat was die werfbeurt in feb./mrt. 2015!

Ondertussen is men in november en december druk geweest met de Friesland en de Koegelwieck, en nu met de Vlieland. 

De Midsland kon dus helemaal niet uit actieve dienst gemist worden.

Ik vermoed dat je de recente werfbeurt van de Friesland blijft verwarren met de veel eerdere van de Midsland.

Ik heb overigens geen idee wanneer en/of er nog een werfbeurt voor de Midsland komt.   

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie