Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen
Film/video
Bob Heikoop:
Misschien niet zo spectaculair, maar we hebben met een camera een middag gefilmd vanuit de woonkamer van ons huisje, je ziet o.a. het vertrek van de Koegelwieck en de Terschellingerbank, alsmede de aankomst van de Friesland. Het is mooi wonen hier!
http://www.youtube.com/watch?v=mMmyAUZ7QPw&feature=youtu.be
Gemaakt door G. Riemersma
Met vriendelijke groet,
Bob Heikoop
arthur:
Vanochtend zag ik op het digitale tvnet NOSTALGIE-NET, het laatste gedeetel van de aflevering: Nostalgisch, mijn Wadden;
hierin uitgebreide beelden over alle Waddeneilanden, incl Griend en Rottemeroog, Harlingen, de zee en korte shots van oa DE Oost-Vlieland, Friesland, Schellingerland (Dokter W), Noord Nederland (De Dageraad), Holland 2 (héééél kort)en 4, de kleine Vlieland, reddingboot Carlot en betonnings- en loodsboot Zeekoet.
Dit programma wordt vandaag om 11.59 herhaald. ECHT VOOR DE DIE-HARD LIEFHEBBERS!!! Het programma duurt slechts een half uurtje. Zie ook www.nostalgie.nl.
Vriend:
Bedankt voor de tip Arthur. Straks om 19:55 uur wordt de aflevering ook uitgezonden. De website is trouwens www.nostalgienet.nl. Voor degenen die digitaal kijken hier zie je een overzicht van de kanaalnummers per provider.
wd:
Ik weet niet of dit filmpje al geplaatst is maar hier haalt de Tiger de Friesland in.
wd:
Hier een filmpje van de Nona Ana (ex Stuifdijk)
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie