Schepen van Doeksen > Overige onderwerpen

Tarieven en dienstregelingen

<< < (5/11) > >>

PiebeJanMan:
ik zag gister een boekje liggen bij de knrm stand bij de visseridagen endaar stond in dat harlingen vlie 35 km was en van harlingen terschelling via de meep 38km en de andere route ook 35...

l.veenstra:
Een van de redenen waarom men op texel goedkoper kan werken is het kaartjes beleidt.

Op Texel word n.l. nooit een kaartje geknipt.
Dit gebeurt alleen in Den Helder.
Dus dit scheelt al een gedeelte personeel op Texel.

Verder word op de kade alles via slagbomen geregeld,zo dat daar ook geen personeel hoeft te zijn.

Ook kent men het fenomeen bagage karren niet,dus hier voor zijn ook geen mensen nodig.

Het enige waar ze personeel voor hebben is om de auto's naar de juiste banen/kassa's te leiden,en hier voor worden voornamelijk schoolieren ingezet.

Dus men hefty al een aardige kosten besparing op persooneel.

mvg Lars

JoRnUs:
bagage kosten zij necht een uitvinding hooor.. stel je voor, iedereen sjouwt zn bagage mee het schip in, alle banken vol met bagage :S

willem boot:
Jongens,

Aan die discussie over tarieven e.d. lijkt een beetje structuur te ontbreken. Het kilometer-verhaal is al jaren geleden door elke exploitant naar de fabeltjes verwezen omdat alle diensten op de Wadden van Fan

andre:
Ik hoorde dat je nu ook, (n.a.v het nieuwe reserverings systeem ?) als je gewoon een kaartje koopt bij het loket in Harlingen moet aangeveven wanneer je de boot terug neemt .  Ga je een boot later terug moet je bij de VVV op het eiland je kaartje omruilen.


Weet iemand of dit echt zo is en heeft hier ervaring mee?

Groet Andre Hilberts

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie