Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Friesland

<< < (134/143) > >>

nagier:
Paar jaar geleden hebben de veerboten Vlieland en Friesland ook op de noordzee gevaren.
Toen moesten ze naar de werf in Dordrecht.

Bootjesfan:
Heb zelf paar keer met de Friesland over de Noordzee naar Rotterdam gevaren en weer terug. Niet echt comfortabele ritjes eerlijk gezegd. Maar schip vaart, ook vandaag weer en de Willems liggen tegen de kant zo te zien, harde wind???

nagier:
Goedemiddag, Dan beide Willems op dit moment niet varen is toeval.
Een van de Willems zal vandaag nog een retourtje Terschelling doen.

nagier:

--- Citaat van: nagier op 18 augustus 2021, 19:13:59 ---Goedemiddag, Dan beide Willems op dit moment niet varen is toeval.
Een van de Willems zal vandaag nog een retourtje Terschelling doen.

--- Einde van citaat ---

Hoe had je dat regelt?
Ik mocht niet mee varen.
Alleen bemanning.
De veerboot ging via Harlingen naar texel en dan via Noordzee naar Dordrecht,

arthur:
Ik DENK dat de Friesland niet op Vlie vaart, vanwege de dan onbenutte overcapaciteit van de autodekken; vaartechnies zal het geen enkel punt zijn, voor die schoenendoos om naar Vlie te varen, maar waarom ms Friesland, als er toch maar een paar auto's en een paar De Vlas wagens meegaan; ook de brug op Vlieland moet geen punt zijn voor de Friesland...Als de Friesland op Vlie ZOU GAAN varen, dan moet er toch een van de Willems naar TS, dus dat zal Doeksen nooit doen, als Willem dan toch moet varen met zijn mindere capaciteit, dan maar naar Vlie en de grotere Friesland naar TS... LIJKT me logisch...Maar dat de Friesland niet naar Vlieland KAN varen, is lulkoek

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie