Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Friesland
Hunter:
Hallo allemaal,
Op de foto zit stuurboord achter nog een
camera volgens mij zo te zien te hoogte van de klep
natureboy:
Hoi Hunter,
Ja dat klopt, naast de hekdeur zat achter plexiglas een videocamera, de monitor stond op de brug, waarom die is verwijderd is mij niet helemaal duidelijk.
Pieter
Bob Koetsier:
--- Citaat van: natureboy op 11 februari 2007, 12:39:21 ---Hoi Hunter,
Ja dat klopt, naast de hekdeur zat achter plexiglas een videocamera, de monitor stond op de brug, waarom die is verwijderd is mij niet helemaal duidelijk.
Pieter
--- Einde van citaat ---
Ik denk dat hij sowieso overbodig is geworden doordat ze in hun slaap nog wel kunnen aanleggen, en misschien was de brug wat vol met allemaal andere beeldschermen, of was hij te duur (al kan ik niet bedenken hoe je dat moet hebben) .
Misschien was hij ook wel kapot en hadden ze geen zin/geld om hem te vervangen en hebben ze hem er dus maar gewoon uit gehaald.
Ik ga daar eens even proberen achter te komen
Bob Koetsier:
Heb net een mailtje binnen van de Rederij, als antwoord op mijn vraag over die camera :
Geachte heer ***,
Wij hebben u vraag per E-mail in goede orde ontvangen, waarvoor onze hartelijke dank.
In antwoord op uw vraag, kan ik bevestigen dat achterop de MS Friesland inderdaad een camera heeft gezeten.
Deze werd jaren geleden gebruikt om de achtersteven in de gaten te houden met het aan- en afmeren van de MS Friesland.
Uiteindelijk werd de camera meer gebruikt en was tenslotte ook niet meer functioneel, waarna is besloten deze er vanaf te halen.
Voor uw informatie.
Voor het aan- en afmeren wordt heden ten dagen gebruik gemaakt van een streep aan boord en op de kade (erop geschilderd). Aan de hand hiervan kan de kapitein precies zien wat de ruimte is die hem ter beschikking staat.
Wij vertrouwen erop uw vraag hiermee naar tevredenheid te hebben beantwoord. Mocht u nog vragen hebben, kunt u te allen tijde contact met ons opnemen.
Met vriendelijke groet
namens Rederij Doeksen
F. Bruggink
Klanten Service
B.V. Rederij G. Doeksen en Zn.
Waddenpromenade 5
8861 NT Harlingen
T: 0900 - (DOEKSEN) 363 57 36
W: www.rederij-doeksen.nl
Leen:
Ik zag de Friesland vandaag na haar werfbeurt.
Het mechaniek op het promenadedek t.b.v de glijgoot is vervangen en springt het meest in het oog.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie