Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Friesland

<< < (58/143) > >>

Vriend:
Prachtig die laatste foto van Thasos! Verdraaide lastig om tegen de felle zon in te fotograferen. Goede keuze om de lucht rond de kop van het schip eruit te laten knallen, zodat de rest goed belicht is. Het geeft ook nog eens een mooi effect.

Onder wat minder mooie weersomstandigheden de Friesland op 24 december 2010 gezien vanaf de Vlieland.

Foto's: © Jeroen Vriend

terschelling:
Wie heeft de schroef dan gevonden ze zouden namelijk niet meer zoeken. En heeft er ook nog iemand foto's van de laatste werfbeurt in 2011 Jan van de witte misschien of piebejanman ? Zijn er soms ook ergens bouwfoto's van de huidige friesland te vinden?
Groeten Gerard.

Leen:

Er zou wat aan de inrichting van de bar op de Friesland worden gedaan
Ze is nu na een dokbeurt weer in de vaart.
Zijn er inderdaad veranderingen aan het interieur aangebracht bijvoorbeeld dus in de bar?
Elders?

Leen

PiebeJanMan:
Ik heb gehoord dat de hele bar is verbouwd. Verder ook gehoord dat dit nog niet af is/was na de werfbeurt. meer weet ik ook niet

Jan Leenstra:
Bar is compleet overhoop gehaald. Is geheel nog niet klaar nog! Het is de bedoeling dat je er straks ook koffie en gebak kunt nuttigen. Verders gaan medewerkers van de catering langs bij de mensen voor koffie en frisdrank. Net als in de trein.......

Wat ik in het donker kon zien was dat er aan de achterzijde van de barruimte een soort banken van vierkante kubussen zijn geplaatst.

Zaterdag a.s. zal ik even beter kijken !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie