Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Friesland
Leen:
Piebe,
In mei 2008 zag ik ze in ieder geval nog niet, dus het moet erna gedaan zijn
Groeten
leen
Jon:
Als de tv schermen met AIS zouden werken, dan zou je denk ik ook andere schepen (of blokjes dan, want dat is eigenlijk in AIS een schip) zien. Ik weet nog wel goed, dat ik soms ook op de Vlieland zat, en dat de tv-schermen dan de hele reis op 'Welkom bij Doeksen' bleven staan. Toen we naar Terschelling gingen op 22 oktober 2008, waren deze schermen ook gewoon werkend op de Friesland. Erg irritant dat er iets van 7 minuten lang een reclamefilm te zien is van de Wadden. Met allerlei mooie beelden van de Wadden, maar deze reclame spot verveeld erg snel als je die al voor de 3e keer ziet, en dan weer 7 minuten duurt.
Maar goed, je ziet bij meer rederijen en bedrijven dat dit soort 'narrow casting' echt in opkomst is tegenwoordig.
Marten-Jan van Zanden:
--- Citaat van: Leen op 2 december 2008, 17:49:08 ---Piebe,
Groeten
leen
--- Einde van citaat ---
Toen we in Mei na het Doeksen 100 feest 's nachts met de Tiger teruggingen waren deze schermen op dit schip wel aanwezig.
Bob Koetsier:
--- Citaat van: Pollendam op 7 december 2008, 17:34:12 ---
--- Citaat van: Leen op 2 december 2008, 17:49:08 ---Piebe,
Groeten
leen
--- Einde van citaat ---
Toen we in Mei na het Doeksen 100 feest 's nachts met de Tiger teruggingen waren deze schermen op dit schip wel aanwezig.
--- Einde van citaat ---
Dat klopt wel ja, de Tiger heeft ze gelijk ingebouwd gekregen.
Als ik het me goed herinner zijn die schermen er ergens in juni ingekomen.. Het was zoals Redmer al zei wel de bedoeling dat ze er tijdens de jaarlijkse dokbeurt in januari kwamen te hangen, dit is echter nooit gebeurd. De kabels zijn toen wel allemaal al gelegd, ze hoefden dus alleen nog maar opgehangen en aangesloten te worden. In juli hingen ze er in ieder geval wel, in mei blijkbaar nog niet, dus dat vermoeden kan kloppen ;)
Er kan trouwens ook "gewoon" tv op gekeken worden. Toen ik in augustus van Terschelling weer terug naar huis voer, zaten we met z'n allen de opening van de Olympische Spelen te kijken.
PiebeJanMan:
Oke Willem, achja leer ik ook eens wat, ik wist het niet zeker...
Jan, weet niet of dat wel boven Tzummarum was, volgens mij scheen de zon daar nog.... pas tegen 3en Hing die bewolking en bui boven harlingen....:
Ik zag de 12.30 Friesland vertrekken vanaf Terschelling, vanuit Harlingen, mooi gezicht dat het zo helder was, maar ja ook mijn telelens komt zo ver niet...
De bewolking komt eraan:
foto1
Vertrek van de Friesland:
foto2-3
En toen verdween ze in de sneeuw:
foto4
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie