Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen

Friesland

<< < (26/143) > >>

PiebeJanMan:
Maar tussen de zonnige uren door, kwam er ook wel eens een (sneeuw)bui..
foto1-4

En lekker scheef:
foto5

Bob Koetsier:
Een tijdje geleden, weet niet eens meer wanneer, zat ik op de Friesland, en draaide ze de andere kant om.
Normaal draait ze altijd haar kont richting de kade, zoals ook te zien is op de foto van Germen.
Maar toen ik er op zat, draaide ze met haar kont helemaal naar buiten, en gingen we dus met de kop langs de kade.

Is er iemand die dit ook wel eens gezien/meegemaakt heeft? Ik had het nog nooit eerder gezien namelijk.
En weet iemand dan misschien ook waarom ze dat doen? Of gewoon voor de lol/afwisseling  ::)

marten:
Ook wel eens gezien, Bob. Ik denk dat het maar net met de richting van de wind/stoming (van de sluizen) temaken heeft.

Groeten,
Marten.

Jan Leenstra:

--- Citaat van: Marten op  7 april 2008, 08:14:07 ---Ook wel eens gezien, Bob. Ik denk dat het maar net met de richting van de wind/stoming (van de sluizen) temaken heeft.

Groeten,
Marten.

--- Einde van citaat ---

Klopt,! Op Terschelling gaat de Friesland ook wel met zijn kop helemaal de Kom in. IK moet daar nog een foto van hebben op mijn mobiel. Zal ik even opzoeken vandaag. Dat wordt lastig als de Tiger daar ligt.

Hunter:
Hallo allemaal,

weer even een bericht van mij was 07-05-08 een dagje varen met de Typhoon
en had bij toeval mijn digitale camera mee en heb me een beetje verveeld :P ja moet
je anders uit je neus eten is ook niet alles haha.

Maar goed ik heb 's ochtends de Friesland vanuit het inschot gefotografeerd vanaf de Typhoon.
de Friesland komt net de Blauwe Slenk uit de rede op.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie