Schepen van Doeksen > Huidige vloot van Doeksen
Friesland
Wim Vink:
De Friesland kwam vanochtend vroeg weer op Ts aan na de reparatie maar blijft vanwege de verwachte slechte omstandigheden daar liggen.
RoDe:
De friesland heeft geruime tijde zonder boegschroef gevaren, deze is vannacht weer geplaatst.
Robin
The Lighthouse:
Ik was gister aan het werk, toen de 'FRIESLAND' ons achtervolgde. Toen de 'FRIESLAND' Harlingen binnen kwam, ging ze gelijk naar de werf. Maar na ongeveer een kwartiertje kwam ze weer terug en verliet de haven van Harlingen. Wij gingen er achteraan. Onderweg kwamen we de 'MIDSLAND' tegen die de hoofddienst had op Terschelling. De 'FRIESLAND' draaide ongeveer ter hoogte van het Griend, en vervolgde haar weg terug naar Harlingen.
RoDe:
Uit ervaring... Je wordt niet benaderd, danwel automatisch omgeboekt voor een andere afvaart. Dit moet je zelf doen, via diverse middelen op het eiland medegedeeld. Ik kreeg te horen via de hotel receptie dat er een extra boot ging, zij hadden dat per fax van Doeksen ontvangen.
Groet,
Robin
Bob Koetsier:
--- Citaat van: RoDe op 14 maart 2008, 20:10:09 ---Uit ervaring... Je wordt niet benaderd, danwel automatisch omgeboekt voor een andere afvaart. Dit moet je zelf doen, via diverse middelen op het eiland medegedeeld. Ik kreeg te horen via de hotel receptie dat er een extra boot ging, zij hadden dat per fax van Doeksen ontvangen.
Groet,
Robin
--- Einde van citaat ---
Ik ken dan weer andere ervaringen van mensen die bij de vorige storm op Terschelling zaten, die werden keurig door Doeksen zelf opgebeld, met de melding dat de boot niet voer, en vervolgens de alternatieven waar ze uit konden kiezen. Goede service dus.
Denk dus dat het afhangt van de situatie, hoe lang alles van te voren bekend is etc.
Dat van woensdag was misschien een beetje onverwacht/onderschat....
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie